Gå til innhold

Nå har jeg kjøpt meg vogn og sovepose!!!!!!

Anbefalte innlegg

og synest jeg har vært superheldig..... har fått tak i en 4 mnd gammel nesten ubrukt oth urban jungle vogn med både bag og sportsdel til halve prisen ( gjennom bekjente der fruen har tatt helt av hva det gjelder vognkjøp) samt at jeg har bestilt meg en ødenwalder xl dunpose med lammeskinn i dueblå på www.lilleprinsen.no istednfor voksipose. Uff, er nesten flaut hvor happy man kan bli av å bruke penger:-))) Nå gjennstår det å se om jeg blir like fornøyd når utstyret kommer i hus som jeg er akkurat nå da:-)))

Fortsetter under...

Jeg skal også ha urban jungle vogn - så fint kjøp du hadde gjort - her ble det ny vogn, men er så heldig at svigers betaler.

Har ikke bestemt meg for dunpose enda.Har også tenkt på odenwalder posen du har bestilt, men har lurt på om den er litt stor når man skal bruke bagen?

Ang str. på posen har jeg tenkt på det samme, men hadde bestemt meg for voksi eller ødenwalder denne gangen siden jeg bor på Lillehammer og her er relativt lange og kalde vintre. Denne gangen ville jeg ha en sovepose som er så varm at jeg slipper å pakke inn mini`n i alt for mye klær når vi skal ut å trille. Fra de to andre barna har jeg imidlertid en ajungulak sovepose som er noe mindre og tynnere, men som jeg komer til å bruke om posen blir for stor (håper ikke det da;-))

Her spiller det vel inn hvor stor ungen blir etterhvert også.

Uansett så vil odenwalder posen bli brukt i sportsdelen og i pulk i flere vintre fremover og det var vel det argumentet jeg brukte for å overtale meg selv til å kjøpe den ( he,he var ikke så veldig vanskelig det da;-)).

Har forresten veldig god erfaring med lammeskinn også jeg da, og det var vel derfor det ble akkurat denne posen for min del!!

Lykke til med valget ditt!

Fint å lese dine erfaringer, dette er mitt første barn så jeg føler meg nokså usikker på hva som er lurt. Bor i Oslo - her varierer vinteren veldig, men jeg kan huske at det var veldig kaldt for noen år siden.

I dag har sommeren omsider kommet og det er jammen meg ikke godt å si hva slags vinter vi får i år.

Kan du ikke legge ut en melding når du har fått både vogn og pose og fortelle om det virker greit sånn plassmessig?

er jo så gøy å kjøpe til de små:):)skjønner deg godt jeg.

jeg hadde ikke sjangs til å kjøpe særlig utstyr til mine to første barn så det bare å kjøpe det mest nødvendige og billige vi fant.denne gangen har vi litt mer penger så jeg har kjøpt ny vogn,batteridreven huske og vippestol og mye annet nytt,mer eller mindre nyttige ting.men det er siste gang jeg skal ha babyer så jeg vil sløse litt og handle.jeg unner meg det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...