mto2 Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Kan nokon berolige meg? Veit eigentleg at det er vanleg, men i dag er kvalmen, vondtane og den oppblåste magen vekke. Veit eg eigentleg burde nyte det, men tenker SÅ på MA. Trur eg har vore for mykje på BIM...... Er 7+3.
1baby,og 1 spire Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Hvar nesten helt syntom fri ei uke og skrev inn her akkurat som du. Ble redd noe skulle være galt. Men i går kom svimelhet, kvalme hodepine og litt murring i magen for fult. Lå i hele går ,virker bedre så langt i dag. Så snakk om at det kan komme og gå. Ta det bare med ro og vær gla så lenge du ikke kjenner noe.Det skal jeg ivertfall neste gang. Lykke til .Sender deg en beroligene klem 11+3
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Trur dette med kvalme og ubehag elles går litt opp og ned. Ingen svangerskap er heilt like. Dt går nok heilt fint =) Lykke til! (litt gøy å sjå at vi har omtrent samme dato på begge. Fekk barn i juni -05, og venter neste i april - 08) =) Blir spennande
Måånestråle Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Jeg hadde en 100% symptomfri dag i forrige uke, var da 6+6. Pga tidligere MA fikk jeg litt panikk og ringte til sjukehuset. De hadde heldigvis en forholdsvis rolig dag, så jeg fikk komme inn på UL og se hjertet slå på den lille peanøtten vår. Dagen etter var jeg SUPERkvalm igjen.. hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå