Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag har jeg begynt å blø. Er på rugedag 9 og det var omtrent på den dagen det begynte sist også. Vet at det fremdeles er en mulighet men tror dessverre at det ikke blir noen baby i mai på meg. Det som er ekstra ille er at nå har jeg ikke mere penger igjen og er helt avhengig av at leiligheten blir solgt før et nytt forsøk. Leiligheten har ligget ute for salg i et halvt år så det er ikke spesielt oppløftende.

Fortsetter under...

Annonse

Nei, nei, nei, nei, nei!!! Det var jo ikke det jeg skulle lese nå. Jeg føler inderlig med deg. Synd jeg ikke visste det da jeg dro nedover i dag. Da skulle jeg gitt Dr L en skikkelig skjennepreken :o)

Jeg håper ting ordner seg og at du snart får solgt leiligheten slik at du kan prøve en gang til.

Varme tanker til deg fra meg!

Huff, så leit :-\ Føler virkelig med deg nå... IVF krever så mye mer innsats enn "vanlig" inseminasjon, både psykisk, fysisk og økonomisk, så nedturen blir selvfølgelig deretter. Og vi som er single har ikke sjansen til å dele det med en partner engang, så det krever rett og slett stålballer å gå igjennom det gang på gang. Tror neppe jeg vil klare å begynne en ny runde selv hvis denne graviditeten går i vasken.

Hvorfor blir ikke leiligheten din solgt tror du? Bruker du megler? Prøvde å selge en liten hybelleilighet på egenhånd for noen år siden, det var bortkasta tid og energi. Skaffa megler og fikk solgt på kort tid til bra pris.

Håper alt ordner seg for deg, trøsteklem

Jeg er veldig klar til å begynne på en ny runde men har jo ikke penger :o( Det blir mye grining om dagen men det må vel gi seg litt om en stund.

Alle som har leilighet til salgs i denne blokka sliter. Det er høy fellesgjeld og lavt innskudd og med en rente på vei oppover er ikke det det mest gunstige. Jeg bruker megler.

Vel jeg får håpe jeg vinner i lotto på lørdag, da drar jeg rett på apoteket og hamstrer sprøyter.

Annonse

Uff så leit,- du som har forsøkt så lenge og mange ganger. Synes oppriktig synd på deg. Men ikke gi opp,- ta en god pause,...men lov meg å ikke gi deg. (leiligheten blir sikkert solgt,- bare vent og se) Sender deg oppmuntrings-støv..******^^^^^^**^^^^^^*****

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...