Gå til innhold

Noen fra Kristiansand her inne? :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Så koselig:) Jeg er fra Kristiansand, dvs jeg er også innflytter, bodd her i fem år nå. Vi har hatt et par treff, men det har ikke vært verdens beste oppmøte, så vi håper vi kan få til i hvertfall ett til før termin:)

Jeg er 28 og venter min første 11. november.

De to andre treffene vi har hatt la vi til ettermiddag/kveldstid. Dette pga at det var få som kunne på dagtid. Første gang møttes vi på Egon,andre gang på Dolly Dimples. Siste treffet var oppmøtet heller dårlig, kun Lunajenta og jeg, men absolutt koselig likevel!:)

Jeg er med, både formiddag og kveldstid!:)

Annonse

Heisann, da er vi jo FIRE stk som alle venter vår første i november og bor i Kristiansand :-) Utrolig bra! Jeg kan foreslå dato, men plass må dere hjelpe med.. Kjenner kun til Herlig land og Bølgen og Moi :-)

Kunne det passe damene onsdag 19 september? Kl 18:00?

KoZ Vibeke

Så bra! Nå er vi fem stykker :-) Har vi lyst til å spise på Bølgen og Moi?? Jeg har vært der en gang, og da spiste jeg suppe med hvitløksbrød - himmelsk! Men altså, jeg er ikke kjent her nede - så jeg er veldig åpen for forslag :-) Og passer onsdag 19 sept kl 18:00 for alle??

KoZ

Tror ikke jeg skal noe den onsdagen der... Klokka 18 er et fint tidspunkt! Eneste er at det er litt lenge å vente på treff, 3 hele uker:) Er også veldig åpen for forslag for hvor vi drar:) Aldri vært på Bølgen og Moi, men er ikke så kjent i byen. Er det innmarig dyrt der?

Flott at du tar initiativ til treff!:)

Hei dere voksende mager! Enig med Cara80, det er litt lenge til 19 september... Skal vi prøve tirsdag 4 september OGSÅ??!! Kl 18:00; Og da sier magen min pizza i trekanter :-)

Alle som vil komme sier "JAAAAA"

...og passer ikke pizza magene deres, kan vi sikkert bli enige om noe annet godt :-)

KoZ

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...