Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Jeg begynnte å pumpe meg for litt over 1 uke siden for å se hvor mye gutten min fikk i seg, ettersom han konstant var sulten, Fortsatte å pumpe, pluss att han får MM. Men di siste 4-5 dagene har jeg hatt hvitt belegg på brystvortene, å det har kommet bliod i ammeinnlegga, er helt sprekt rundt på det brune. å etter jeg har pumpet så føles det som om puppene mine skal til å brenne opp.... svir oppover hele. Var hos legen min å forklarte hvordan det var i går. Men alt han sa var: JEG VELGER Å TRO DET IKKE ER NOE GALT. for pokker en lege skal ikke velge å tro., en lege skal vite. eller sende pasientene vidre.... (mener jeg da) Men samme hva legen min sier, for det er ikke normalt att det skal være sånn vel.... i tilegg har jeg begynt å bli forskjølet eller noe også.... noen som har hatt noe lignene, eller tror di vet hva det kan være? å bør jeg ringe barsel?? ettersom legen min bare tror!
Expat Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Aua, lurer på om det er no feil med pumpinga? Ja er baby relativt ny, så ring barsel og be om å bli sett der!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 pumpa og alt er bare bra. den er fra sykehuset, og der fikk jeg opplæring i å bruke den., (lå litt på nyfødt intensiven se) Gutten er bare 5 uker.
Expat Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 JAmmen, det skal ikke være sånn! Ja, ring barsel i morra, ta med pumpa, og få sjekket hva som står på.
Expat Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Hvor lenge pumper du forresten, og husker du å løsne vakuumet med en finger? 15min max per pupp!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 fikk beskjed om å pumpe hver pupp ti min, å så 7min.... altså 17 min tilsammen... har bare enkel pumpe. Løsner vakuumet ja.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå