Gå til innhold

beskymret å håper på svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynnte å pumpe meg for litt over 1 uke siden for å se hvor mye gutten min fikk i seg, ettersom han konstant var sulten, Fortsatte å pumpe, pluss att han får MM.

Men di siste 4-5 dagene har jeg hatt hvitt belegg på brystvortene, å det har kommet bliod i ammeinnlegga, er helt sprekt rundt på det brune.

å etter jeg har pumpet så føles det som om puppene mine skal til å brenne opp.... svir oppover hele. Var hos legen min å forklarte hvordan det var i går. Men alt han sa var: JEG VELGER Å TRO DET IKKE ER NOE GALT. for pokker en lege skal ikke velge å tro., en lege skal vite. eller sende pasientene vidre.... (mener jeg da)

Men samme hva legen min sier, for det er ikke normalt att det skal være sånn vel.... i tilegg har jeg begynt å bli forskjølet eller noe også....

noen som har hatt noe lignene, eller tror di vet hva det kan være?

å bør jeg ringe barsel?? ettersom legen min bare tror!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aua, lurer på om det er no feil med pumpinga? Ja er baby relativt ny, så ring barsel og be om å bli sett der!

Skrevet

pumpa og alt er bare bra. den er fra sykehuset, og der fikk jeg opplæring i å bruke den., (lå litt på nyfødt intensiven se) Gutten er bare 5 uker.

Skrevet

JAmmen, det skal ikke være sånn! Ja, ring barsel i morra, ta med pumpa, og få sjekket hva som står på.

Skrevet

Hvor lenge pumper du forresten, og husker du å løsne vakuumet med en finger? 15min max per pupp!

Skrevet

fikk beskjed om å pumpe hver pupp ti min, å så 7min.... altså 17 min tilsammen... har bare enkel pumpe. Løsner vakuumet ja.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...