Gå til innhold

TIL DERE GRAVIDE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en prøver som lurer på hvordan det var me dere rett før ikm og da dere testet positivt.. kom det ingenting, spottet dere, utflod eller småblødninger??

så må jeg bare få si GRATULERER TIL DERE ALLE. Jeg misunner dere men unner dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde spotting ca 8+9 dager etter EL. Regner med det var implantasjonsblødning. Og jeg ble sinnsvakt kvalm også.

Skrevet

Jeg har ikke blødd noen ting, men hadde sånne influensaliknende sympomer i kroppen. Fullstendig slapp, kroppen verket og kom meg nesten ikke opp av senga. Det var 2-3 dager før IKM og jeg testet da positivt.

Skrevet

Noen andre?? Noen som hadde spotting slik som ofte er før mensen men så kom ikke mensen likevel??

Skrevet

Jeg var mer trøtt enn vanlig og hadde stikninger og murringer, men ingen blødninger. Fra en uke før IKM hadde jeg dette.

Skrevet

hadde dere ømme bryster?

Skrevet

Fikk ømme bryst dagen etter IKM.

Skrevet

Jeg hadde spotting, ikke ømme bryst, det har jeg fremdeles ikke. Spotting, har det vist seg senere, skyldtes et tvillinganlegg som gikk til grunne...

Skrevet

Jeg spottet ca dag 11, da jeg vanligvis starter å spotte. Det var lite, kun noen dråper, men var så likt vanlig mens-symptomer at jeg faktisk hentet meg et glass vin. Men så ble det med spotting den ene dagen, og testen var positiv 3 dager etterpå. Ingenting uvalig med brystene.

Skrevet

ååå da er det kanskje et håp da, skal ha mensen mellom i dag og fredag (litt uberegnelig syklus) så begynte spottinga nå men har ingen tegn på mensen slik jeg bruker.. annet enn litt stikninger. *KRYSSER ALT JEG HAR*

FLERE med erfaring??

Skrevet

Jeg begynte å spotte 7 dager før mens. Men mens kom aldri!

Og nå er jeg 8+2 idag:-)

Skrevet

Hei ;)

Jeg hadde en del mensmurringer før IKM, men de var litt annerledes enn slik de bruker å være. Kjente at det stakk i livmoren. hadde ingen spotting, men veldig ømme bryster. Spesielt brystvorten og aerola. Ellers ingen symptom!

Håper det blir snart din tur også, vi har prøvd i 10 mnd og endelig lykkes vi ;)

Skrevet

Hadde spotting 3 dager før ikm, spottet i 2dager, så blei det slutt på spottinga. Hadde stikninger i underlivet, var slapp og ømme bryster. Testet positivt 3 dager etter ikm. Lykke til så mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...