sajam Skrevet 21. august 2007 #1 Del Skrevet 21. august 2007 Endelig har vi fått i stand data igjen etter og ha vært uten helt siden begynnelsen av mai mnd. Hvordan går det med alle småttisene våres? Her er en rask oppdatering av Mathilde: Kun fått to tenner (tror det er fler på vei nå) Krabber + åler over alt ) Begynt og reise seg opp etter en del ting. Står gjerne i senga og hopper om morgnen Sier mamma, pappa, tante, tei tei (titt tei) BØ! Rister og nikker voldsomt på hodet Ellers er det mang en oppdagelsesferd om dagen ) Stadig en tur inn til storesøster eller storebror og "rydder" litt i sakene dems. Daglig finner vi noen nye ledninger eller noe annet spennende og gnage på eller dra i. En annen ting som er veldig stas er og skulle pynte seg med alt som kan puttes på hodet ) Da gjelder det alt fra luer, klær til kluter og sokker. Da smiler hun så søtt og sjarmerer alt hun kan og tror hun er veldig søt (noe hun selvf er) Det var da en "liten" oppsumering ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10158611-oktober-endelig-nett-igjen-hvordan-g%C3%A5r-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
St.Sunniva Skrevet 21. august 2007 #2 Del Skrevet 21. august 2007 Her er det full fart om dagen kan man si :-) To tenner nede - ingen flere synlige på vei som jeg kan se Krabber i en forferdelig fart overalt Reiser seg opp overalt, og går med gåbil eller barstolen min foran seg Slipper seg gjerne, men går jo rett i gulvet da ;-) Sier mamma (ma-ma), takk (mer som gakk-gakk), hei, hadet Vinker (og sier hadet samtidig) Hun "går" veldig fint nå (ikke så mye på tærene lenger), så det er vel ikke lenge til hun går ordentlig. Hun smiler stort sett rundt hele dagen, og det er deilig. Gråter kun når hun er sulten/trøtt eller faller og slår seg..Veldig sjelden hun sutrer uten grunn. Begynt i bhg, og det går kjempefint. Hun bare smiler og vinker når jeg går, men også glad da jeg kommer tilbake. Ellers er hun ofte bajas i senga når hun skal legge seg...i dag sovnet hun i beinenden, med et teppe over seg (som hun hadde dratt ned fra sengekanten i beinenden). Forferdelig glad i mat, og sier nesten aldri nei til noe i munnen...prøver jo å kontrollere det da... Ellers er hun verdens nyyyydeligste prinsesse :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10158611-oktober-endelig-nett-igjen-hvordan-g%C3%A5r-det/#findComment-10158747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå