Gå til innhold

tror ikke forsøket gikk bra......

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååååååååå ..snufs....... tror mens er på vei..... dette blir en laaaaang natt med mye grubling..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar du! Vet akkurat hvordan du har det, ved forrige forsøk lå jeg våken i to netter fordi jeg var sikker på at mensen var på vei. Men du må huske på at løpet ikke er kjørt enda, det kan være hormonene som "prater". Lykke til og en stor "kos" fra meg!

Skrevet

Ja kjenner meg godt igjen... ønsker deg masse lykke til og skal krysse for at tante helvete holder seg langt borte!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hvordan har natta di vært da catty27? Håper alt er vel med deg...

Klem

Skrevet

Jeg fikk mensen i natt jeg også. Håper du ikke fikk den!!!

Jeg ringte St.Olavs nå nettopp, og skal ha nytt frys med en gang, regner med at det blir innsetting om drøye 2 uker.

Klemmer til deg fra meg:-)

Skrevet

hei og takk for at dere er så søte og snille og støtter opp når jeg er trist og lei.. klemmer til dere fra meg :-)

Jeg fikk ikke mens i natt :-) men sov dårlig og drømte om det i hele natt, så når jeg stod opp, så var jeg sikker på at løpet var kjørt..... Hadde mensmurringer fra i går kveld, natt og utover dagen i dag... Jeg pleier ikke vanligvis å få slike murringer før mens kommer, men kan jo være det skjer denne gangen.. Har ikke fått mens enda, bank i bordet, men må innrømme at jeg har en veldig dårlig magefølelse..... kvier meg til i morgen når jeg skal teste..... vil heller være uviten enn å få negativt svar......

MEN , nok om meg.

Det var veldig trist lilly79...... håper virkelig det klaffer på neste forsøk !! :-) Det var fint at du fikk nytt forsøk så raskt.. Du må holde meg oppdatert videre ved neste forsøk :-)

god klem :-)

Skrevet

Lilly79: Hvordan kan du få nytt forsøk om bare to uker? Trodde man måtte vente til 21.dager, deretter gjennom ny runde med nesespay og sprøyter...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...