Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Som kan dele de med meg.... Både positive og negative erfaringer...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Jeg hadde et forhold med en jeg møtte på møteplassen, mitt livs kjærlighet tror jeg:) Klarer iallefall ikke å glemme han, selv snart halvannet år etter at det ble slutt... Kjekt at man kan plukke ut etter interesser... (om de nå forteller sannheten da...!) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Takk for svar! Har truffet en som virker utrolig ålreit... Vi har tasta litt på msn, og har planer om å møtes neste uke.. (da har vi begge barnefri...) Må innrømme at jeg er litt skeptisk til å møte noen fra nettet, men samtidig veldig nysgjerrig.. Han har spurt om jeg vil komme hjem til han, men vet ikke jeg.. Uff, litt vanskelig det her
yinyang Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 uff skummelt skummetl... Ville tatt første date på kafè eller noe. Ikke hjemme hos ham. Du vet jo aldri liksom... Men kanskje andre eller tredje gang, når du har truffet ham, så kan dere besøke hjemmene...
AneB Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Tror veldig mange har eller har hatt en profil på møteplassen eller tilsvarende. De fleste av er jo relativt normale, og det tror jeg at de fleste andre på disse nettstedene er også Helt vanlige folk. Men ville nok møtt han i det offentlige rom de første gangene. Lykke til da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå