ålah Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hei alle sammen.. hyggelig. jeg tok test for under en uke siden, og er 6+2 på vei. dvs. etter kalkulatoren her inne, mors uker. hvilke ukeantall bruker dere, din egen eller fosterets antall uker? jeg er utrolig kykkelig over å være gravid igjen... har ei datter på 3.5 år fra før. Håper alt går bra, det er jo litt tidlig ennå og en litt sårbar periode akkurat nå...
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Hei og gratulerer med spiren din. Jeg er også 6+2 i dag (ble flyttet to dager tilbake i går da jeg var på tidlig UL) så da har vi termin samme dag Jeg tror de fleste her bruker mors uker.
ålah Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 Så hyggelig! Grattis til deg og. Hvordan var det på UL? Har så lyst til å gjøre det selv, men vente litt til bare.
Snuppemamma Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Gratulerer så mye!!! Jeg er også gravid med nr 2, 7+2, tror jeg det har blitt nå. Vi får krysse fingrene for at alt går bra med oss alle!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå