Gå til innhold

5 Uker imorgen, noen andre??


Pepperkakedame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke så veldig oppblåst enda. Dette er mitt 2 svangerskap, så magen kommer vel tidligere denne gangen:) Spennende ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt fantastisk, klarer ikke å sove for tiden. Ligger bare å koser med magen. Tror jeg ble gravid på bryllupsnatten eller på bryllupsreisen. Et kjærlighetsbarn, herlig følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 5 uker på torsdag - er så spent og litt nervøs. virker som om tiden står helt stille siden jeg fant ut at jeg var gravid på lørdag!

Når skal dere til legen? Jeg har så lyst til å få sjekket om alt står bra til der inne?

 

også bryllupsreise baby på meg, sluttet på pillen i juli så dette kom brått på, men er veldig, veldig stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 uker i dag, jeg!

 

Jeg er også spent, glad og ikke minst utålmodig! Vil at tiden skal gå fortere sånn at jeg kan fortelle det til alle! Jeg testet positivt to dager før ikm og har derfor visst at jeg er gravid i 9 dager nå. Tror det har vært de ni lengste dagene i mitt liv... Heldigvis er samboeren like utålmodig som meg, så er vi iallfall to!

 

Jeg har også stor (les: oppblåst) mage!

 

Og sliter skikkelig med å holde det skjult, for jeg har lyst til å være med på det alle andre gjør, men kan jo ikke drikke alkohol... Folk begynner å bli mistenksomme allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det med alkohol er ikke lett, alle forstår jo at vi er gravid dersom vi plutselig ikke drikker på fest. Skla på jobbreise om to uker, og lurer virkelig på hvordan jeg skal klare å holde det hemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4+6 idag. Sprøtt. Siden jeg har litt mage fra før, så kommer vel ikke den til å synes så mye tidligere enn ved forrige sv.sk. Men jeg er trøtt og føler meg oppblåst. Ellers har jeg vel ingen andre symptomer annet enn ingen mens. Tok testen søndag morgen, og nå vet "alle" det, unntatt på jobben. Har nemlig ferie denne uka. Men jeg kommer nok ikke til å klarer å holde kjeft når jeg kommer på mandag... Hi hi. "What a feeling!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+3 her=) har egentlig sagt det til nesten alle.. gleder meg kjempe mye. Eg har litt smerter i siden og føler meg litt oppblåst ellers fin. vi fikk akkurat gjennomslag på et hus kjøp i dag og så nå går det litt unna i svingene=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å ser etter noe større vi også. Hoss oss er det bare meg å sambo som vet det. Skal prøve å holde oss med å si noe til jeg er 12 uker på vei. Vanskelig, men litt artig at bare vi to vet det også. Er jo kjempenervøs for at ting ikke skal gå rette veien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker jeg også. :-) Veldig tidlig i svangerskapet enda, føler meg liksom ikke gravid. Har kun ømme pupper og hvis jeg kjenner godt etter har jeg litt mens-murring innimellom.

 

Er 2.gangs, men har helt glemt hvordan det føltes sist gang. Jeg var en del kvalm og veldig trøtt da, men husker ikke når det satte inn.

 

Noen av dere som har brukt terminkalkulator for å regne ut termindato?

Hvilken termindato har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ifølge termin kalkulatoren er jeg 5 uker i dag :-D Sitter litt i koma for selv om vi har prøvd i snart 5 år( har hatt 6 sa ) kom dette brått på .... Hadde vel egentlig gitt opp håpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+2 her.. om jeg er gravid da.. har hatt maange negative tester nå.. Men ingen tr og flere symptomer enn jeg kan telle på ei hand, så håper=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+3 :-) Gøy å se at vi er så mange som er ganske likt...

 

Kjenner det er forandringer i puppene, Gleder meg sånn til å få STORE bryster. He, he. Ellers så kjenner jeg masse små stikkninger/smerter i begge sidene av magen ned mot egglederne tror jeg. Ellers i storform!!!!

 

Etter å ha prøvd i 13 mnd. har jeg lyst til å skrike det ut til hele verden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skal fortelle det til foreldre og svigers om 2 helger. Er da 7 uker på vei. Litt tidlig, men jeg holder på å sprekke! De nærmeste venninner/venner kommer til å hoppe i taket for vår skyld. Har vært ganske åpen om prøvingen og alle krysser fingrene for oss.......

 

 

Lykke til alle sammen og nyt den lille spiren grave seg plass inni magen din :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjempe artig at vi e så mange rundt 5 uker. eg e 5 uker og 5 daga idag.. vente tida går veeeeldig sakte.... vil fortelle det, men vi vil vente... artig at det e bære vi som vet.. eller ei go venninne avslørte oss bære fem daga etter vi fant det ut sjøl.. åsså a\har ei på jobb skjønt det.. jobbe i bhg, så greit at ho vet det i forhold til tunge løft, bæring av bæremeis på turer osv..

eg har hatt veldig menssmerter no i 3uke, veldig ømme og stooor bryst...(sukk...) masse svimmel og pitte litt kvelm om mårran.. men ellers glede vi oss tel det bynne å bi mage og tel vi kan fortelle lillegutten vårs at vi skal ha baby...;) jippi...

 

e det nån fra tromsø forresten???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja håper egentlig jeg da men vet det faktisk også.. hehe ikke tatt test enda.. fødte i april i år så vi er tidlig på. er altså annengangs og kjenner alltid veldig godt når jeg har eggløsning. vi hadde sex i 3 dagene før og 2 dagene etter, har hatt liten mini blødning(festeblødning) og mensen kommer ikke..

så håper håper på mai barn:)

 

gikk mye ned etter fødsel jeg da og er egentlig tynnere nå enn jeg var før forrige svangerskap men er blitt oppblåst ja:) ikke til å ta feil av. mistet første gang jeg var gravid og ble gravid igjen med en gang så vil ikke forvente for mye heller.. uff gleder meg til 3 mnd har gått. kan liksom roe det litt ned da.

 

lykke til alle sammen . ønsker dere et fint svangerskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps:)

testet negativt frem til 6 uke jeg forrige gang men likevel har vi et levende og nå sovende bevis på at jeg hadde rett og legen feil, liggende i sengen sin nå... snart 5 mnd gammel.

 

derfor jeg ikke tester enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...