Ejlis Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hei Fikk afipran av legen i går. Hjelper veldig godt. Har ikke kastet opp etter at jeg begynte på disse. Men jeg er SÅÅÅÅÅ trøtt!!!! Noen med erfaring?
Jeanettn Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 hei.. eg fikk afipran i mitt forrige svangerskap og ble bedre noen dager... så hjalp det ikkje mer på meg... da fikk eg stemetil som hjalp veldig og som eg gikk på hele svangerskapet... eg hadde ekstrem svangerskapskvalme, vet ikkje kor gale kvalmen in er men kan godt hende det hjelper bedre på deg:)
tvillinger_mars08 Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Jeg har brukt Afipran i 2 dager nå, og er i himmelen! I dag kastet jeg ikke opp Dessverre (ja, faktisk) blir jeg ikke noe trøttere. Jeg får faktisk ikke sove i det hele tatt. Hadde problemet før jeg begynte med Afipran, så jeg gledet meg faktisk til å li trøtt. Håper ikke virkningen gir seg for min del, det er herlig å leve normalt igjen.
Ejlis Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2007 uff. håper at virkningen ikke gir seg da! er ikke ekstremsvangerskapskvalme men er kvalm nok :-) Kaster opp mye og er skikkelig elendig! Så håper den gode virkningen forsetter. Var så godt å leve litt ikke bare eksistere!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå