Gå til innhold

Og må bare få tilføye til dere som skal ha KS nå snart: Det ER virkelig IKKE noe å grue seg for !!

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt for mange dager av livet mitt til å grue meg for fødsel og nå KS. Det var en helt spesiell, fantastisk opplevelse som jeg nok skal utbrodere. Men til dere som skal ha KS de nærmeste dagene; ikke kast bort tiden på å grue dere !! Spent ja, men grue seg; nei ! Selve operasjonen er bare flott. Jeg har vondt i såret nå, men jeg klarer meg på to paracet noen ganger om dagen - og det kan man absolutt måtte gå på ved vanlig vaginal fødsel også ! Jeg føler heller ikke at jeg har "mistet" noe ved å ikke føde vaginalt. Det er en akkkurat like deilig følelse når barnet kommer som ved vaginal fødsel synes jeg (og jeg har født vaginalt også).

Lykke til; Susy Q og dere andre. Og takk igjen Susy Q for all god informasjon om KS - det er godt at det finnes sånne som deg!!

Fortsetter under...

så bra å høre... :) Er nok blandt de som gruer og bekymrer meg veldig for ks, men det hjelper å høre om andres erfaringer/ råd rundt ks.

Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...