Gå til innhold

har dere kontroll på befruktnings dagen da???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er rimelig sikker på dagen skulle fjerne spiralen min men fikk mensen dagen føre så måtte utsette det en uke. Det vil jo si ca en uke etter att spiral var ute hadde jeg eggløsning for 14 dager senere hadde jeg en positiv graviditet test. Legen min trodde nesten ikke på meg når jeg ringte og fortalte jeg var gravid, mente det hadde gått litt vell fort. Men ser da rimelig sikkert ut nå:P Derfor ble jeg litt grinete da ultralyden satte meg tilbake over en uke. For det stemmer bare ikke men den kommer jo når den kommer så.

Annonse

mens termin 7 november, Ul termin 11 november...befruktningsdag 14 februar, selveste valentines day=) (skråsikker,da dette var eneste dagen vi hadde oss i det tidsrommet) =)

Ja, jeg..:-) Jeg er ogsaa usikker for befruktningsdagen sies naa aa vaere den 5 mars, dvs at jeg sannsynligvis hadde en litt sen eggloesning, for siste mens var 13 februaur...I begynnelsen satte legen terminen til slutten av november, mens naa er den heller satt til 5 desember. Jag har paa foelelsen av at det blir i maandesskifte, og vet ikke helt hva jeg skal tro for babyen er stor, stoerre enn gjennomsnittet i forhold til antall uker jeg er beregnet til..

Det blir spennende aa se. Uansett gleder jeg meg masse og syns det virker altfor lenge til.

-Tshitokk

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...