Gå til innhold

ER DET VIRKELIG SÅ VANSKELIG MED DISSE LISTENE!!?

Anbefalte innlegg

Ja, jeg skriver med STORE bokstaver nå, for jeg begynner å bli lei av å legge meg inn gang på gang...

Til de av dere som ikke klarer å gjøre dette riktig, altså å kopiere hele det siste innlegget, for så å legge det inn på nytt, ja overlat det til andre da!

Grr, måtte bare få det ut...

Fortsetter under...

Så enig, så enig. Gidder ikke legge meg inn flere ganger nå. Venter event til etter ul, men har egentlig sluttet å bry meg.

KAN IKKE FOLK BARE LIGGE UNNA Å LAGE NYE LISTER!!!!!! ER DET BARE FOR Å LAGE KVALM??????!!!!!!!

Virker som når man endelig har fått en som er oppdatert, så er det en eller annen luring som absolut skal lage en ny, "oppdatert" og totalt uoversiktlig en. Nei, terminlisten får nå klare seg uten meg. Ungen kommer når den kommer.

Tror nok at det må legges ut en helt ny blank liste for å få alt riktig igjen..har prøvd å endre på mitt "nick" flere ganger inne på de listene,men kommer stadig vekk tilbake med det samme gamle..Det jeg hadde før jeg visste at det ble tvillinger.

Så nå gidder ikke jeg heller å legge meg til på nytt.

Men det jeg egentlig lurer på i tillegg, er hvorfor ikke noen av datoene som inneholder den 1.i hver mnd ikke er med på terminlistene inne på våres sider? noen som har funnet ut av det?

i setdet for disse evindelige lange terminlistene hadde det ikke vært en ide om vi skrev under med hvor langt vi var på vei??da må vi selvfølgelig forandre hver uke men da hadde vi sett hvor mange uker de som skrev inn var,,,noen bruker det allerede og jeg synes det er kjempegreit for jeg husker rett og slett ikke hvor langt hver enkelt av dere er kommet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...