mammatilsommeren Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Ja, etter mye smarte og mye blod fant vi ut at jeg fikk spotan abort, og fy for en følelse! Vi som gledet oss så masse. Jeg var bare 1 måned på vei, men allikevel allerede glad i den lille klumpen inni magen min! Men vi gir oss ikke. Vi tar det litt rolig og så prøver vi på nytt! Har bare liggi og grini i hele dag, men bedre det skjedde nå som var så tidlig i svangerskapet enn senere! Jeg kommer tilbake når vi får ny spire! Ønsker masse og masse av lykke til dere som venter en eller to nurk i magen!
mine små alver... Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Uff da,vet hvordan du har det.Synd at det skjer så ofte,men det er sikkert en mening med det. skjedde med meg for 5 mnd siden. Håper det sitter denne gang(i uke 6). og for din skyld håper jeg ikke det er lenge til du er tilbake. Lykke til videre.
Modesty Blaise Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Så vondt for dere dette må være. Ta deg tid til å sørge over tapet dere har lidd, selv om du ikke var kommet så langt. Den er gjerne vondere psykisk enn fysisk. Det erfarte ihverftall jeg. Flott at du allerede klarere å se fremover mot neste spire. Gleder meg til å følge med deg. Det finnes et forum som heter Ufrivillig abort. Der er mange som har opplevd det samme som oss, Kanskje godt å søke trøst hos likesinnene? Lykke til videre.
heia Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Hei! Jeg føler med deg og tror jeg vet hvordan du har det nå. Var spent på tidlig UL og var syv uker på vei, men legen fortalte det var en MA. Var på sykehuset i går og avsluttet det hele. Kjepme trist. Selv om man vet at det ikke er uvanlig med abort, så gjør det så utrolig vondt. Man har forberedt seg og gledet seg over den lille spiren i magen. Og så, plutselig er man ikke gravid lenger. Håper vi begge er på 1. trimester igjen snart. Legen jeg snakket med i går sa at de fleste blir gravide ganske med en gang etter en abort. Ønsker alle på 1. trimester lykke til! Håper jeg snart er tilbake hos dere.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Huff da, det var trist at dere mistet Vet at det er vondt å miste - til tross for at man ikke har truffet den lille. (mistet selv i uke 28 + et svangerskap utenfor livmoren som oppdagets i uke 10) Men dere må ikke gi opp! Prøv igjen så snart dere er klare for det! Håper vi "sees" her inne snart igjen da. Lykke til. Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå