Gå til innhold

Noen MÅ svare meg....!!!??


chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Jeg er da på dag 10 i syklus, fikk tanta forrige søndag-torsdag.

Men i dag på ettermiddag etter en del mengder inntatt kaffe og vann tok jeg en CB (kryss) test...

Der får jeg en helt klar vannrett strek i "kryss" hullet, i kontroll ruten kommer der en helt knall blå loddrett strek..

Etter to-tre min kommer det til syne en smal smal loddrett strek over den vannrette.... hva er dette, jeg har jo akkurat hatt mens...???? Herregud så fortvilt....

Synes jeg maser om disse testene hele tiden... og håper dere på 1.tri ikke blir dritt lei meg før jeg kommer hit på virkelig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jammen ikke lett å vite.. noen kan jo få tr selv man er gravid.. så kanskje;) ta en ny test imrg tidlig..så får du sikkert svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at du var gravid men mistet i siste menstruasjon. Det kan jo være hcg i kroppen din etter på vet du. Ellers er du gravid alikevel, men tror på det første.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de sier en kan ha det, har aldri vert borti det og kjenner heller ingen som har hatt det, så derfor er det ganske fjærnt for meg... Jeg må kjøpe en test i morgen igjen ja, men jeg får nok ikke testet før torsdag da jeg må på jobben i morgen, før apotek opner..*sukk*

Håper virkelig på at en er gravid men nekter nesten og tro det.

Og om jeg er det er jeg jo 5+2 på vei og det burde vel da være sterk strek?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men jeg tok test dagen før ikm og den var blendahvit... ingen antydning til strek..

Har hatt SA før og når jeg har sluttet og blø har alle tester vert negative... men det er vel forskjellig fra gang til gang...*arg* Blir så sinne på meg selv fordi jeg ikke klarer å ligge unna de testene=)

Men hadde ikke regnet med å få noe tvilsomt svar i dag, var pga de merkelige smertene i øverste del av underlivet jeg tok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff ja det er spennende men jeg får vel enda en søvnløs natt nåda...*æsj*

Kommer sikkert til å snike meg unna i morgen for å kjøpe tester.. hehe, men det kan bli noe vanskelig, angrer på jeg kjøpte/tok test i dag.

Tørr ikke si noe til sambo heller, må bare holde det hemmelig, da jeg har lovet å ikke ta tester før tanta er forsinket... men.. bla bla bla... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg at jeg ikke ødelegger noe her, chick - men du bør vente med testinga til du har ikm-dagen din. Det er litt bortkastede forventninger og tid og teste midt i eggløsninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym... poenget her er at jeg er midt mellom mens og EL.... og lurer på om jeg er gravid selv om jeg hadde mens....har ikke EL før på lørdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! dersom du er så usikker så kan du ta blodprøver med et par dagers mellomrom til legen din for å se om det er hcg, evt om hcg stiger eller ikke.. Det skal jo tross alt ikke være mulig å få utslag uten et fnugg av hcg i kroppen:)

Men skjønner ikke helt: er du sikker på at mensen var mensen og ikke en liten blødning? det er helt normalt tidlig i svangerskapet det altså, og du er ikke den første som har forvirret det med mensen! Du kan ha hatt sen EL den mnd, så en blødning, og så tester du positivt først nå:)?

Lykke til i allefall, du er ikke den eneste som har lidd av "testomani";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tør nesten ikke dra til lege fordi hvorfor skulle jeg føler meg som en psykotester.. hehe..

Jeg tror mensen var mensen, den er sterk, mørk mørk rød helt fram til dag 3.. da bledet friskt rødt blod tom dag 4 og da var det stopp. og dag 1-2 var ingen liten blødning... det var rene flommen som alltid. Eneste forandringen fra de vanlige menstrasjonene var at den varte i bare 4 dagerog ikke 5-7

Dette har preget oss så vi har omtrent bare sex rundt EL og den har vert på dag 13 hvergang siste mnd, og mens på dag 27.. forstår så lite selv.

Har nå snakket med en venninde som forteller at to av hennes venner hadde tanta på besøk de 3 og 6 første mnd..

Tørr ikke håpe, og nekter plent og snakke med lege før jeg har fått en skikkelig positiv test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da- men tror ikke legen ser på deg som noen "psykotester":) Det er liksom ikke noe man kan si skråsikkert uten en skikkelig pos test nei! Men dersom testen er sterkere om noen dager så tyder jo det på at hcg har steget (et tips er å holde seg til samme type test så ser man det klarere). De menslignende blødningene man har tidlig i svangerskapet er ofte kar som sprekker- og dette kan gi forholdsvis sterke blødninger med ferskt blod- det er ikke " tanta" som kommer der livmorslimhinnen brytes ned.

Men pass på å ta testen med så konsentrert urin som mulig! Morgenurin, og ikke drikk så mye kaffe eller vann kvelden før:)

Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er vel bare jeg som er pysete...

Skulle gjerne tatt samme sort test men de selger den ikke her jeg bor, her har de bare QR på apotekene, jeg kjøpte i dag da jeg var lenger borte i forbindelse med jobben... så jeg må ta QR i morgen.. og er overbevist om at de skal være en negativ en... skuffelse atter an gang..

Kan ikke ta den i morgen så må sikkert kjøpe dobbelttest=)

En når jeg kan snike meg bort for å ta en og en til torsdags morgen.. herregud...

Håper så inderlig men regner ikke med jeg kan rope hurra denne gangen heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jajajaja... da var det som fryktet.. enda en negativ etter en positiv.

Fatter ikke hva som er galt med meg... fikk svar på de første blodprøvene til "utredning" og alle prøver var fine..

Hva er det som skjer da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk=)

Hehe.... håper du klarer og heie meg helt frem til 1.tri snart=) heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...