Gå til innhold

en som virkelig lurer, håper noen kan svare


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei..

jeg husker ikke helt når jeg hadde mensen sitt, men husker hvertfall at jeg hadde mensen 21 juli, men jeg har forsatt ikke fått mensen enda. har merket ømme bryster, litt kvalm, men ikke kastet opp,men tenker bare at sikkert d er pms. men har oxo litt brunt utfold, men har oxo hatt sånn litt mensmurringer, men har hatt det i noen dager og ømme bryster har jeg hatt i over en uke. kan jeg være gravid el? eller skal jeg helst vente noen dager til. jeg vet at jeg er kanskje forsinket med mensen en el to dager.. så.. håper noen kan svare?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en test så finner du ut av det.. Desverre er ikke sånne spørsmål lette å svare på.. Mange symptomer hvis man gjerne vil bli gravid, er gjerne innbilning. Kvalmen kom ikke på meg før langt ut i uke 7, og har lest at de fleste merker ikke den i starten.. Disse mensmurringene kom for meg en uke etter positiv test. Men det er veldig forskjellig. Har du brun utflod,er det kanskje starten på mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei. tusen takk. jeg er bare nyskjerrg.. siden jeg synes bare at jeg venter mensen enten så skulle det komme i helga eller idag men har alltid som regel hatt mensen rundt det 20, men forsatt ikke kommet. Men jeg husker at jeg hadde mensen 21 juli siden jeg kjøpte ob den dagen pga skulle bade.Men har merket at jeg er ofte liksom tom i magen om dagen..tror jeg heller venter me testen til helga for å være sikker for da er jeg sikkert en uke forsinket.. .. hehe.. okei. tusen takk skal du ha:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsatt ikke fått mensen.. men raper liksom oppkast men ikke no ellers.. hmm... promper ofte, og løs mage når eg er på do.. men ikke no mer ellers.. kvalmsulten.. men tør ikke å vite om jeg er gravid el ikke.. fikk jo beskjed at jeg ikke kunne mulig få barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...