Gå til innhold

Oslo jenter:) skal vi sette opp et bim treff i september?? Forslag på sted??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.Det hadde vært koselig om vi hadde kommet med noen forslag på et bim treff i september:) Hvor og når??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vi ikke ta det i begynnelsen av okt? eller er alle over de 3 første mnd i sept?

Jeg stemmer for ut å spise, hva med egon? fridays? hardrock?

Skrevet

jeg har termin 26., og er 12 uker 10/9, Tror alle skal være over grensen i løpet av sept.

Ut å spise er fint:)

Skrevet

Gjerne ut å spise! Koselig å bli kjent med andre som er gravide da jeg er den første av mine venninner som skal få barn. Slutten av september er sikkert bra. Har forhåpentligvis fått igjen matlysten da og jeg må si at HardRock virker helt topp!

Skrevet

he he he ja det gjelder jo å være litt sulten om man skal ut å spise:o) Har aldri vært på hardrock for å spise, bare feste hihi, så jeg veit ikke hvordan maten er der. Men det er et koselig sted:o)

Skrevet

Koselig å høre forslag:) Syntes det å ut å spise hørtes veldig fint ut.Regner med at de fleste er kommet over uke 12 i slutten av september.Eller tar jeg feil??

Skrevet

Nei tror ikke du tar feil:o) Men hvem blir med?

Skrevet

Hei,

Jeg er gjerne med;) Har termin 25.mars og er 10 uker på vei.

Kjempe bra forslag og moro å samles. Er det blitt enighet om hvor og når?

Skrevet

Blir sefølgelig med:) vi har ikke helt kommet frem til hvor og når enda:) men det kan vi jo ta når vi vet hvem som vil være med:)

Skrevet

Hei!

Jeg blir gjerne med. Jeg er 12 + 5 idag.

Skrevet

Bor i Bærum, men kommer gjerne inn til oslo og hilser på =)

Skrevet

Hei ; )

Blir med jeg. Blir hyggelig å samles ; )

Skrevet

Hei, blir gjerne med... akkurat startet med min 13 uke :)

Var ute å kjøpte min første gravid bukse idag :) Magen begynner å presse litt på og navellen har blitt surmunn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...