Gå til innhold

Full samboer synger julesanger på sengekanten klokka 3 om natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt kom samboer hjem fra studentfest, drita full. Klokken 3 våknet jeg av at han satt ved meg i senga og sang julesanger til meg.Det var grusomt! Etterpå hadde han en lengre samtale med katten vår.

Hva gjør man med sånt???????????

Fortsetter under...

Skrevet

uff.. føler med deg.. min mann har vært mye ute og festet i det siste.. jeg sa at dette ikke holdt mål-. skal han ha familie med meg fikk det bli slutt på all rekingen.. skulle ikke sakt noe vist det var av og til.. men hallo?= 3-4 gng i uken??? sitt foten ned. få slutt på det.. det gjor jeg=)

Skrevet

Så latterlig oppførsel!

3-4 ganger pr. uke. En ung kar dette da - eller er han bare kort i huet?

Pajævlatestisk

Skrevet

2 ord til den saken:

-madrass

-garsje

Skrevet

Syns det var litt søtt jeg... Hadde syns det var morsomt hvis det var min mann, han blir veldig romantisk og litt selvkritisk når han kommer hjem og er full. :) Det er så sjelden at det synes jeg ikke gjør noe. :) Jeg sovner jo igjen med en gang likevel. :)

Skrevet

Min mann har ofte en trang til lengre, dypsindige og (etter hans mening) filosofiske samtaler når han kommer hjem etter fuktige guttekvelder.

Jeg hadde heller foretrukket julesanger.

Annonse

Skrevet

Sikkert sjarmerende i starten, men kan kanskje bli litt slitsomt i lengden? :)

Skrevet

Det skjer ikke ofte. Men nattas fadeser var over the top. Han gjennomgikk hele repertoaret med julesanger, før han diskuterte fenomenet "sure,gravide damer" med katta. Tror til og med katta ble irritert!

HI

Skrevet
:) Synes fortsatt det er søtt jeg. En småfornærmet herremann på gulvet i dyp enighet med katten om hvor misforstått hans serenader var. :) Men, det kan være irriterende nok, sikkert. :) Jeg hadde bare ikke syntes det. :)
Skrevet

Beklager,men måtte bare le når jeg såg innlegget ditt.

Hadde det vært min mann,så hadde jeg ledd av han.Det er hva jeg kaller for sjarmerende beruset:p Hehehe.. Sorry,klarer ikke slutte le nå.Må ikke bli sint:/

Skrevet

Haha morsom type. Men det kan iblant bli litt for mye av det gode.

Min var ute å drakk for litt siden å han kom hjem midt på natten å slo opp soveroms døren mens han ropte "gjett hvem som er hjemme" strålende dritings... Hentet fart å løp mot meg i sengen, rullet over hele sengen og smalt i gulvet hvor han ble kilt fast mellom sengen og veggen... Får bare beskjed om å slenge ned en pute, men det endte med at jeg fikk han opp og han stumpet av midt i sengen i et øredøvende snorkeorkester med armer og ben slengende i alle rettninger. Må bare le av det nå:o)

Skrevet

hahahahahahahahhahahahahahahahahaha.... jeg dævver!!!!! Tårene triller faktisk! Jeg syns slik oppførsel av drita fulle samboere er alldeles fantastisk! Min sambo blir veeeeldi sentimental når han drikker, synger til meg og forteller meg hvor uuubeskrivelig glad han er i meg. Sisst gang han var på en snurr begynnte han faktisk å grine fordi han ikke klarte å sette ord på hva han følte for meg..! hahahaha, knallteit, men utrolig søtt!!

Skrevet

Dette var jo søtt av han!

Jeg har vært sammen med samboeren min i 4 1/5 år og jeg har sett han full to ganger!!!!!!!!!!!

Å da er han bare teit...snøffler og er barnslig...av og til sånn utpå kvelden er han sentimental, men så blir han drita kanon og sovner...måtte ringer svigers å få de til å hente han en gang(han er 22) han var så drita att hanikke kalrte å stå på bena...var jo egentlig litt arti å se på da...stakkars fyren...

Han drikker jo ekstremt sjeldent han da...

Annonse

Skrevet

Jeg ble jo ikke sur men syns det var småirriterende å bli vekka av en skjærende falsk "Glade jul" midt på natta. Sliter nok med søvnen fra før og det vet han godt. Men nå skal det jo sies at han sjelden er på fylla, så jeg får vel tilgi han..

HI

Skrevet

HVOR står det at det skjer tre-fire ganger i uken? Det står STUDENTFEST.. Og KLOKKA TRE OM NATTA..:P Syns det var litt søtt jeg da..:P Samboeren min vekker meg om natta, UTEN å være full, ved å snakke på ukjente språk i søvne...:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...