Gå til innhold

Har dere sagt det til venner og familie enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 10+2 i dag, og i går fortalte jeg det på jobben. Magen synes ganske godt, så det er vanskelig å skjule det nå. Til de vordende besteforeldrene fortalte vi det nesten med en gang vi fikk positiv test. Ellers tenker vi å ha ringerunde til helga, da gå jeg snart inn i min 12 uke. Man vil jo bare rope det ut til alle :-)

Fortalte til venner så fort jeg testet pos..hehe..De visste jo at vi prøvde så det var jo greit nok...

Turte ikke å fortelle mamma noe før jeg var rundt 8 uker...Dette pga reaksjonen hennes sist...Svigermor fikk vite litt senere da sambo ikke turde å fortelle...hehe...En gjeng med pyser vi..hehe...

nå er jeg 12+5 uker på vei...Hadde tenkt å vente til nå men ting forandrer seg...=o)

hei

Jeg er 10+2 og vi fortalte d vel til nærmeste familie og ei venninne når jeg var ca 8 uker. Tenker at om d skulle skje noe så er d jo greit å ha noen å fortelle d til også! Ting KAN jo gå galt når som helst selv om d er størst sjangs før 12 uke...

Vi får bare krysse fingrene;)

Har også fortalt d på jobb, men skal snart begynne i ny jobb og gruer meg til hva de kommer til å mene om d...

Annonse

jeg fikk ikke noe av kontrolen heller,og da bestemte jeg å ha UL for å slippe å stresse meg så fart.likevel fortalte foreldrene og svigers i ca 6 uke for å ha litt trøst og støtte-hjalp masse-oppmuntrende og optimistisk!i dag var vi på UL-knapt 12 uker i svangerskapet,og alt virket normalt-lettelse..tenker å fortelle på jobben i morgen-magen er oppblåst og virker veldig stor,så det blir mammaklær på meg snart.

Hei!

Vi prøvde å holde det skult og har fremdeles ikke gått ut og sagt i fra til venner og bekjente.

Svigers skjønte det da jeg var på besøk i sommer fordi jeg var så dårlig og da var jeg knapt 4+2 uker på vei. Ellers måtte jeg fortelle det til mamma og pappa ca en uke etter at vi kom fra ferie hos svigers, siden vi var på besøk og jeg var ikke noe bedre for å si det sånn ;).

Måtte fortelle det til sjefen og en kollega ettersom jeg ble så dårlig at jeg ble sykemeldt.

Nå venter vi på å komme over i uke 12-14 så vi kan begynne å rope det ut til alle vi kjenner!! Veldig vanskelig å holde dette skjult for mine næreste venner og venninner :)

mine nærmeste venner vet det. foreldrene mine og søsken vet det. fikk vite det i uke 5. foreldrene til samboer fikk vite det i uke 10.

nå er jeg 11 uker og håper den siste uken går bra så jeg kan begynne å rope det ut:)

Vi tok det litt gradvis, de vi er mest sammen med til daglig (venner) fikk vite det først, de skjønte det ganske kjapt.. Søsken etter 6-7 uker, mamma og pappa fikk nyheten i forrige uke. Nå er jeg 10+5! Har forsåvidt begynt å rope det ut! Men har ikke sagt noe på jobben ennå, har lyst til å vente til jeg har vært hos legen, og dit skal jeg når det har gått akkurat 12 uker.. Men magen min har vokst ganske kraftig, så lurer egentlig på om folk på jobben har anelser uansett..? Eller så tror de vel bare at jeg har lagt på meg noe voldsomt i sommer...!

Annonse

En venninne av meg fikk vite samme dag som jeg testet positivt. Vi har liksom prata om det hele tiden og ho visste at jeg tok testen. Gikk litt til før jeg fortalte det til mine foreldre og min bror.

Fortalte det til storesøster i dag. Har sendt mld til mine nærmeste. Er i uke 13, så nå kan jeg endelig bare pre det glade budskap.

Hei! Er i uke 12. Tenkte å fortelle det til sjefen i dag. Gruer meg litt til det, startet 1 august i et vikariat...

Ellers fikk mine foreldre, svigers og ei venninne jeg skulle på hyttetur med vite det når vi hadde tatt testen. Ellers har jeg ventet med å fortelle det. Sambo har jente på 10 år fra før, vi skal fortelle det til henne idag. Tror ikke hun har noen mistanker, men tror hun kommer til å blir kjempeglad. Gleder meg å ta ringerunde til venninner!!!

Jeg fortalte det til hele familien og på jobben med en gang jeg fikk vite jeg var gravid, men det var bare på grunn av at jeg ble gravid via prøverør og alle viste når jeg skulle få satt inn egget.

Det har vært koselig at alle viste det, har fått så mange oppmuntrene ord på veien. Jeg er nå 12 uker på vei.

Er 13+1 nå. 2 familiemedlemmer vet det og 2 veninner, i tillegg til de på jobben ( går ikke an å holde det hemmelig på jobben ). Ellers har jeg ikke lyst å si noe til noen flere før etter ordinær ul....evt tidligere hvis jeg tar en privat ul da. Vil forsikre meg litt at alt er ok før jeg sier det til flere ( da jeg har mistet en gang tidligere )

• 2 uker senere...

12te uke nå, og ingen som vet det enda. Har hatt litt problemer med å forklare hvorfor jeg slutta og røyke da, alltid sagt jeg ikke kom til å slutte før jeg ble gravid igjen;)

Morsomt å ha en hemmelighet bare meg og pappan!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...