Gå til innhold

DRIT LEI !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg pleier og være på mange forum og lese, skrive.. ja.. sann som alle andre.. og tror ikke jeg har vert på 1 eneste forum uten at røykene gravide får DRIT slengt i trynet... har ikke folk bedre og ta seg til enn dette så kan de like greit holde kjeft.. røykene gravide VET om skadene osv.... trenger ikke kakkle høns som prøver og lage dorlig samvittighet.. noe de i vertfall ikke klarer med meg... jeg vet at dette ikke er kranglesiden... men tenkte jeg skulle høre med dere andre som også sliter med pinnen.... jeg vet jeg ikke trenger og lese innlegget til de idiotene.. men ARG.. er så forbanna drit lei av det... de klarer jo FAEN ikke signere med nick en gang.... de burde tørre og stå for det de sier.....

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du vet om skadene men dårlig samvittighet har du ikke.....?? Neivel... Skjønner jo ikke helt hva du vil med dette innlegget men... Når du røyker under svangerskapet så må du faktisk regne med all denne hetsen. Folk driter laaaangt i om du ødelegger egen helse, men det er jo barnet en tenker på. Jeg har lagt inn et skryteinnlegg på denne siden hvor jeg hedrer de som har kuttet røyken, tror jeg fikk ett eneste svar.... Men du gadd kanskje ikke å lese det du? Nei beklager, jeg har NULL sympati med deg!!!!

• 1 måned senere...
Skrevet

Helt enig med lanoforliten :)

du skulle skamme deg!

Tenk å utsette et lite barn for sånt.. Jeg blir kvalm... Folk får ikke lov å trille vogna til sønnen min når de røyker.. Det er stygt.. Om du bryr deg sååå like om ungen din, skulle du kanskje ikke blitt gravid.. Hva med når ungen er født? Røyker du inne da? Eller har du i det minste så vett at du kan dra deg ut!?

Skrevet

Signerer man med nick, så ender det tydeligvis med at røykerne går inn på ens profil og begynner å henge ut personlig fakta om oss som står for at vi IKKE røyker.

Dere ekle røykere gjør virkelig ALT for å få oppmerksomheten vekk fra dere selv, fordi dere vet hvor jævlige dere er. Hadde jeg vært dere hadde jeg vært flau, og hadde jeg kjent dere hadde jeg vært flau over det og!

I stedet for å bli forbanna på de som faktisk har samvittighet til å ikke påføre barn skade, så bør du heller være forbanna på deg selv!

Skrevet

Ekle røykere

Hvor jævlige dere er

Flau av å kjenne en røyker

Fy f........, stakkars barn som skal vokse opp med slike dømmende personer. Som foreldre bør man lære barn empati og forståelse, ikke det å dømme. Er selv en ikke røyker og jeg blir flau av hvordan ikke røykere bahandler røykere, skulle tro det var narkotika for det er jo et forbudt stoff. Dette er mobbing på høyeste plan og det på en side som tilhører røykere for at de skal få støtte å råd. Si meg tror dere at denne hetsen hjelper, da sier det virkelig noe om både inteligens og empati. Jeg har sett så mange som har slitt med å slutte å røyke at det kunne ikke falt meg inn å hetse mennesker som har blitt avhengig av et fult lovelig vare. Jeg vil ønske dere som sliter lykke til og håper at denne hetsen ikke gjør dette værre.

Skrevet

Morsomt at du nevner intelligens av alle ting. Du synes tydeligvis det er mer intelligent å røyke enn å la være når man har barn i magen?

bedre for barn som har mødre som beskytter dem, har ingenting med fordommer å gjøre, men sunn fornuft. og gode verdier man fører videre til barna.

En syk liten verden du lever i. Røykerne er de som ikk har empati og forståelse, og de dømmer barna sine til å få en dårlig start på livet som muligens kommer til å følge dem lenge.

Sykt at du mener vi skal ha empati for mødre som forgifter ungene sine, i stedet for å ha empati med ungene-det er DE som trenger empati. Hva er galt med deg?

Skrevet

Hva er galt med deg? Forstår du ikke at røykere røyker fordi de ikke klarer å slutte. Du er jo helt fjern, kanskje hormoner som går rundt i skallen din of både leger og jordmødre vet at det er støtte og hjelp som skal til for å hjelpe. Men du liker å ha noen å hakke på, er det nydelig godt?

Skrevet

Nei, jeg har nok ingen forståelse for at et barn ikke er motivasjon nok til å slutte. Å, for et forferdelig menneske jeg er som hadde styrke nok til å stumpe røyken!

Skrevet

Ska gje deg drit, eg, di jævla horekjerring! Ungen kommer te bli født med di små lungane sine fulle a aske, tjære å DRIT!

Skrevet

Hvor gammel er du 15.02, 16 år max. Hva har hore med dette å gjøre. Aske er noe man får i askebegeret og ikke i lungene, å dritt kommer i toalette. Ta med deg hormonene, her må det både være snakk om pupertetshormoner+hormoner i svangerskap for maken til oppkjeftig drittunge har jeg ikke hørt.Få deg oppdragelse!

Skrevet

oisann. useriøsiteten blomstrer!

om man røyker under svangerskapet er det kun den røykendes sak. om andre blander seg i det er det som å blande seg opp i om man bretter eller krøller dopapiret. ikkerøykere har uvaner de og, og skal love dere at mange har STOR støtte i røyken. kvinner og menn har i tusen år før oss sittet og røkt barn i fjeset,og i tusen år til skal det skje.

Skrevet

Er det bare den røykendes sak??!! Er det kanskje ikke litt ungen sin sak også som kanskje tar skade av det? Det var dagens beste! Mange ting er gjort i generasjoner uten at det nødvendigvis gjør det riktig!!

Skrevet

hehe, må bare le litt av 15.02, at det går ann å uttale seg på den måten der??? Tror det beste er kanskje å prøve å gi gode råd til røykere, enklere å slenge med leppa enn å skjønne at å stumpe røyken er alldeles ikke så enkelt. må være en mindre åring som ikke helt har skjønt poenget og rett og slett havnet på feil side?? Kan ikke tro en voksen person snakker på den måten der :):)

Noe som heter---> "de som aldri synder skal heller ikke kaste sten"

PS: 15:09 Helt enig med deg!

Skrevet

Gansnke patetisk å kalle seg selv voksen, samtidig som man tydeligvis ikke er voksen nok til å ta ansvar for et barn!

Skrevet

hehe... jeg har faktisk ikke vært inne på denne siden siden jeg skrev dette innlegget.. men HERREGUD for noen folk som er her... IKKE EN har forstått innlegget mitt.... jeg sier ikke at jeg ikke har dårlig samvittighet... men jeg er irritert over alle ikke røykere som tror de er så forbanna mye bedre enn de som røyker.. må ærlig talt si at folk BØR lese innlegget litt bedre før de svarer.... jeg skrev:trenger ikke kakkle høns som prøver og lage dorlig samvittighet.. noe de i vertfall ikke klarer med meg.... ergo: jeg lar meg ikke påvirke av høns som tror de er noe... "du" kan si til meg at dette kveler ungen din, osv.. tror dere ikke at røykere vet det??? nei denne siden var så fjern at dette gidder jeg ikke sitte kaste vekk tiden min på når INGEN skjønte hva jeg mente med innlegget.. jeg ville ikke ha empati fra dere, men deres meninger.. og da mente jeg fra andre røykere... ikke fra ikke røykene... jaja.. kos dere... =P

Skrevet

glemte og skrive.. sant skal være sakt... er ikke flink og skrive hva jeg mener.. kan ofte misstolkes det er greit.. men hallo... selvfølgelig har røykene gravide (ivertfall meg) kjempe dorlig samvittighet.... jeg er en av de som klarte og slutte... men om røykene vil røyke så la det være den røykene sin egen sak... grunnen til at jeg i det hele tatt skrev dette innlegget var fordi at på den tiden var det sååå mange som gjorde røykene til "mobbe offer" her på bim.. på trimester sidene, terminklubbene og andre forum...

Skrevet

hehe,, gikk du tom for ord lille venn=P smask til deg...

Skrevet

Hvem snakker du til lille venn? Forresten ikke så lett å lese hva du skriver (kanskje du skulle få noen som ikke har dysleksi til å se gjennom innleggene dine før du legger de ut)... smask til deg og ;-)

Skrevet

Jeg vil spy av denne hetsen, ikke nok at noen mobber pga røyking, men også dysleksi. Noen blir kalt horer og mm. Hvor gamle er dere som holder på med dette? Ikke rart at mobbing øker i Norge når det er slike forbilder for våre barn. Fy f.........................!

Skrevet

uansett så har jo ingen andre enn den som røyker noe med det å gjøre. så den er jo grei.

Skrevet

Ikke rart det finnes mobbere når det finnes så mange unger som blir oppdratt til å bli tapere av sine barnslige foreldre som ikke kan ta ansvar for ungene sine!

Skrevet

Hvem er barnslige foreldre? Og hva har barnslighet med tapere å gjøre?

Skrevet

må dere kutte ut, herremin at det går a... hvert enkelt menneske må få bestemme selv, og at en røyker ikke klarer å slutte helt å røyke så vil det ikke si at hun er barnslig, teit osv, dessuten man er ikke voksen før man har inrømmet at man er barnslig ;) så hvis de som sleger dritt er så forbanna gode forbilder for sine barn, han dem ikke heller uttale seg på en bedre måtte enn og kalle andre for H... også videre... ??? Ikke snakk nedvergende til folk dere ikke kjenner... lett å dømme folk uten at man kjenner dem, men ta å sett deg i den personens sko, du kritiserer faktisk et menneske som kanskje er helt utrolig som person... har kjempe dårlig samvittighet, men klarer ikke å stumpe røyken helt.. ikke gjør vondt verre!!

Lykke til du røyke dama, ønsker deg det beste, og ikke bry deg om alt som blir sagt ;)

Skrevet

Barnslige foreldre er foreldre som ikke er voksne nok og klare nok til å sette barnas behov foran sine egne. Og når man har barn uten å ta hensyn til dem så er man en taper, i naturens og samfunnets øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...