celine`s mamma Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 ser det selges både det ene og det andre der... (slankepiller)
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 kom ikke inn på den men er det lillepille.no? har ikke bestilt noe der..
evie27 Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Hei! Så dette inlegget og var inne og titta på siden. Jeg vil absolutt ikke anbefale å kjøpe noe der. For det første, legemidler som kommer fra utlandet kan inneholde "falskt virkestoff". Dvs. at den ikke har effekt eller kan gi uheldige effekter i kroppen. For det andre så er det lege som skal bestemme hvilke legemidler man kan bruke i forhold til almenntilstand blant annet. Snakk heller med legen din om dette så får du resept. Mye tryggere å få medisinene på apotek.
så var vi 4 Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 og for det 3. Det kan bli stoppet i tollen og alle pengene er bortkasta
celine`s mamma Skrevet 22. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2007 okei jenter! bare syntes det så merkelig ut at man kunne bestille både reductil og andre slanke tbl der.. takker for svar
celine`s mamma Skrevet 22. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2007 og! det skal være lillepille.no...... ikke pill.... hehe!
tvslaven Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Ja jeg har. Er kjempefornøyd, 2 pk med acomplia og gikk ned 7 kg på 4 mnd. Da jogger jeg 4 gn pr. uke og trener litt styrke og. Tab. virker slik at de øker forbrenningen ved trening spes. rundt midjen Har aldri vært så tynn over buken før jeg og d etter å ha født 2 barn. Ser at mange her sier de ikke virker, mn d står i bruksanvisningen at en må trene. har og lagt om litt på kostholdet dvs spiser oftere mn mindre. og lite karbohydrater mn mye proteiner.Jogger fortsatt av og til mn etter 2 mnd uten tab. har jeg ikke lagt på meg noe Jeg bestilte de pålillepille. Ingen problemer, fikk hentelapp og måtte betale toll på d så d er ingen billig fornøyelse; mn for meg var d d eller totalt forfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå