Gå til innhold

er det noen av dere som bestille tbl på lillepill.no?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Så dette inlegget og var inne og titta på siden. Jeg vil absolutt ikke anbefale å kjøpe noe der. For det første, legemidler som kommer fra utlandet kan inneholde "falskt virkestoff". Dvs. at den ikke har effekt eller kan gi uheldige effekter i kroppen. For det andre så er det lege som skal bestemme hvilke legemidler man kan bruke i forhold til almenntilstand blant annet. Snakk heller med legen din om dette så får du resept. Mye tryggere å få medisinene på apotek.

Annonse

Ja jeg har. Er kjempefornøyd, 2 pk med acomplia og gikk ned 7 kg på 4 mnd. Da jogger jeg 4 gn pr. uke og trener litt styrke og. Tab. virker slik at de øker forbrenningen ved trening spes. rundt midjen :) Har aldri vært så tynn over buken før jeg og d etter å ha født 2 barn. Ser at mange her sier de ikke virker, mn d står i bruksanvisningen at en må trene. har og lagt om litt på kostholdet dvs spiser oftere mn mindre. og lite karbohydrater mn mye proteiner.Jogger fortsatt av og til mn etter 2 mnd uten tab. har jeg ikke lagt på meg noe :) Jeg bestilte de pålillepille. Ingen problemer, fikk hentelapp og måtte betale toll på d så d er ingen billig fornøyelse; mn for meg var d d eller totalt forfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...