Gå til innhold

litt små "kramper" i magen...


Stolt mamma=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det murring/menssmerter du mener?vet ikke hvor langt du er på vei men i 1 trimester er dette et tegn på at livmoren utvider seg:) helt vanlig;) jeg har også sånne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 11+ 2. Er ikke som menssmerter, er ikke så vondt. men merker at det er noe kan du si. Kan beskrives som små "kramper".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..ikke godt å si.Men sikkert IKKE noe å bekymre seg for!! Tenk på allt som skjer i kroppen din nå,allt som vokser og allt som flytter på seg for å gjøre plass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Mamma..

 

E du langt på vei?

Noen innlegg lenger ned finn du et hysterisk innlegg fra mæ. Æ e i mi 9. uke nu. Hadde kraftige (så kraftige at det både kunne kjennes og vises på utsida av magen) kramper. Hadde det i hele går kveld og våkna tidlig i morgest av det. Måtte ringe sykehuset for å snakke med jordmor og ho kunne berolige mæ med at det va heilt normalt og skyldtes at livmora utvida sæ. Så pust letta ut du :) Æ blei faktisk kjemperedd fordi at æ aldri har hørt om det før.

 

Det e nu godt vi har detta forume å spørre om alt mulig på :)

 

Løkke tel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også hatt noe som kan kalles krampe i magen. Våknet i natt av dette og klarte ikke å ligge på siden. Når jeg la meg på ryggen så stilnet det. Er nok sikkert livmor som utvider seg og kroppen som omstilles. Det er er jo helt vanvittig det som kroppene våre gjennomgår om dagen. Jeg er 8+3. Glemte å si at jeg spise veldig mye salt lakris om dagen så det er jo mulig magen har fått nok lakris og da..hehehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...