Gå til innhold

Er redd jeg!

mamman til karen elisabet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var 18 år mistet jeg mensen og fikk den ikke tilbake før 13 år senere. I 2001 fikk jeg besjed etter en utredning at jeg aldri kunne bli gravid.

Men denne sommeren skjede undret som jeg har håpt på men ikke har trod på.

Bærer nå en liten spire men klarer desverre ikke å slippe jublen løs for det.

Har en ekel magefølelse på at dette ikke kommer til å gå bra og at dette var min eneste kjangse til å bli mamma.

Den enne dagen føler jeg meg veldig gravid med mange symtomer i sving og en annen dag er allt borte.

Håper på å få et svar på at alt er bra på tidlig UL på Torsdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenk så heldig du faktisk er som ble gravid:) kanskje det er en mening med det, at akkurat denne spiren skal du ha, og den skal være der i 9 mnd, DU skal ha sjansen til å bære fram ett barn.

masse masse lykke til på torsdag:)

Skrevet

gratulerer så mye=) tror bekymringer følger med graviditeten jeg. Vet du hvor langt du er?

Skrevet

7 uker i dag

Skrevet

Jeg skjønner godt at du er ekstra bekymra siden du muligens har så få sjanser til å få barn. Jeg tror de aller fleste gravide bekymrer seg en del, også de som har veldig lett for å bli gravide, for man knytter jo drømmer og håp til den spiren som ligger i magen. Jeg er sikker på at du vil få god oppfølgning hvis du forteller legen din om bekymringene dine. Det burde f.eks. være mulig å få et par ekstra ultralydundersøkelser slik at du kanskje klarer å slappe litt mer av.

Ønsker deg lykke til på ferden og skal krysse fingrene for at det går bra med deg og den lille! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...