Gå til innhold

Follo-treff

tebekaa

Anbefalte innlegg

Hei Follo-damer!

Jeg var en av de som ikke fikk vært med på forrige treff, men som håper at neste tidspunkt passer bedre.

Selv er jeg ganske fleksibel (har nylig blitt sykemeldt), men har store unger som stadig skal kjøres til ymse aktiviteter.

Skal vi finne en ny dato? Noen som kan f.eks. tirsdag 28. august? Eller passer det bedre med uke 36, f.eks. 3. eller 4. september.

Alternative forslag?

Fortsetter under...

Så kjempehyggelig - jeg vil gjerne være med.

Er i nedtrapping på jobb; jobber denne uken og muligens litt neste. Men er veldig fleksibel mht tidspunkter med litt planlegging i forkant.

Jeg kan alle dagene du nevner unntatt 3. sept. Det eneste forbeholdet er at det er 22 dager til termin (fikk nr 2 18 dager før)... Men det er jo umulig å planlegge :-)

Hilsen fra

Hei på dere!

Jeg er jo ikke gravid lenger, men har gjerne lyst til å bli med på Follo-treff. Har jo møtt dere alle sammen tidligere (tebekaa, vi møttes på Santinos-treffet for lenge siden, vet ikke om du husker meg).

Jeg reiser på bort neste uke, er ledig 3. og 4. september, men skjønner at dere nærmer dere termin og har lyst til å møtes så fort som mulig. Jeg kan evt. bli med på neste treff igjen, kanskje noen av dere har fått babyene til da så vi blir flere med barnevogn :-)

Da ser det jo ut som vi har en dato:-) Så fint!

Alle som har svart til nå kan 4. september, så da satser vi på det. Da er det bare å knipe igjen Vimsemor - eller kom med barnevogn;-)

Husker deg godt jeg, coscos, og jeg husker også jeg leste om den flotte fødeopplevelsen din. Det var morsomt å lese, siden jeg husker hvor bekymret du var på forhånd. Gleder meg til å se gullet ditt!

Da er det bare en ting som gjenstår, og det er å bestemme klokkeslett. Regner med at noen av Follo-damene fortsatt er i jobb? Kanskje vi da kan si at vi treffes fra kl. 16 og at vi venter med å bestille evt. mat til alle påmeldte har kommet?

Skal vi si Egon igjen, eller finne et annet sted?

Annonse

Annonse

Krysser fingrene for at prøvene er ok, moomy, og at vi ser deg i morgen! Og at du også fortsatt kniper igjen, Vimsemor.

Gleder meg til å se dere. Jeg kom på at jeg ikke har reservert bord, men det er kanskje ikke nødvendig? Jeg kan for sikkerhets skyld ta en tlf. dit i morgen og i så fall reservere på navnet BIM.

For min del har jeg "sjåføroppdrag" frem til ca kl. 16, men jeg regner med å være på plass ca 16.15.

Hvis det er noen flere Follo-damer som ikke har meldt seg, så er det bare å hoppe ned fra gjerdet og henge seg på! Alle er velkommen - uansett stor eller liten mage. Eller med barnevogn for dere som alt er i mål:-)

Ses i morgen:-)

Hei igjen, alle sammen

Jeg kniper fortsatt igjen. Formen er veldig bra, og vi gleder oss alle sammen. Men har av en eller annen mystisk grunn gått opp nesten 4 kilo på 2 døgn, så jeg har blitt bedt om å komme opp på fødeavdelingen for en liten kontroll. Jeg venter på telefon nå for å få beskjed om når jeg kan komme opp. Hvis jeg ikke dukker opp til avtalt tid i ettermiddag, så er det dessverre fordi jeg har klart å få dette til å kollidere med vår avtale.

Håper vi sees!

Hilsen fra

Hei igjen

Beklager at jeg ikke klarte å treffe dere i dag.

Har vært på AHUS til kontroll - selvfølgelig kolliderte det... Heldigvis er alt vel. Det er visst en stor gutt her inne som er helt klar til å komme. Vektøkningen skyldes vannansamling, og jordmor mente det kan være et tegn på at det nærmer seg veldig, her.

Vi smører oss nå med tålmodighet uansett, og vet at med en uke til termin er det i alle fall ikke mer enn 3 uker igjen til vi har lillegutten her.

Håper vi får til et nytt treff om ikke så lenge, og at jeg har med vogn og arving da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...