Gå til innhold

Nytt treff for septembermammaer fredag 24.08.2007 kl 12:00

Anbefalte innlegg

Vi avtalte å ha et nytt treff denne uken her. Litt kort varsel, men nå begynner det å bli kort tid igjen for mange av oss :o) Det så ut som de hadde veldig god mat på Tea Lounge der vi var sist, så jeg foreslår at vi møtes der for lunsj. Så meld dere på!!

Fortsetter under...

hei har termin 18. sept og har veldig lyst til å være med på et treff, har aldri vert med før... er dere mange som kommer?

må bare prøve å ordne barnevakt, er planleggingsdag i barnehagen akkurat den dagen.

Jeg er med hvis kroppen ikke sier helt stopp! :o)

Siveline her er det bare å henge seg på! Forrige uke var vi 8 og vi har vært flere før det, men nå er det nok mye plager ut og går, så hvor mange som kommer denne gangen er vel vanskelig å si.

Annonse

Å sånn jeg misunner deg!!!! Du har jo termin etter meg.... Har nesten ikke sovet inatt pga mensmurringer hele natten som jeg håpet av hele mitt hjerte gikk over i noe annet, men nei... Nå er alt som vanlig igjen. Lykke til med fødsel !!!! Nå er det ikke lenge til du får se hybelboeren!

Jeg har fått endret på min avtale så jeg kommer. Da blir vi en liten gjeng denne gangen ser det ut som, men det er jo bare koselig det :0)

Skulle ønske jeg kunne komme med samme melding som helgamor imorgen tidlig.... Planen er å føde på lørdag så jeg får vel vente :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...