Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 hadde sex i går, og nå nå når jeg var på do kom det en blodig slimklump på papiret. er det normalt?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 ehh...ANER IKKE??? Tror ikke det nei...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 har hørt at man lett kan blø etter sex når man er gravid, så er nok derfor. Ikke det at jeg vet noe sikkert. Holder meg unna sex for sikkerhetsskyld jeg. vil ikke blø og engste meg unødvendig. da lever jeg heller uten sex en stund, men det er min mening. Lykke til. håper det går bra med deg.
Brunetta =) Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Det var sånn jeg hadde SA i februar. Fortsetter du og blø da? Ikke for og skremme men du burde kanskje sjekke og kjenne etter om du får vondt.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 blödde ikke noe mer enn den klumpen, men har hatt stikkinger nederst i magen.. hovedinnlegger
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 sånn har skjedd med meg noen ganger etter sex. kan være noen blodkar som er sprengt. så lenge det ikke var mye blod og det kanskje var blandet med litt sperm? sa dette til min lege og hu sa det var ganske vanlig. ta det med ro. hvis du begynner å blø mye og får vondt så ring sykehuset:) lykke til. man blir veldig stresset av sånn som det her, men det er normalt. jeg er i uke 36 forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå