Marolla Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Jeg har en vanlig avent manuell avensispumpe. Jeg klarer å få ut en del med den, men klarer aldri å tømme brystet.... Hva koster det å leie på apoteket?
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Jeg har kun brukt avent sin håndpumpe og elsket den. Brukte den hver dag i 6mnd. Fikk engang låne en Dr browns pumpe...fikk vel kanskje ut 30ml på nesten en time.
Makka Pakka Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Jeg har også en manuell Avent-pumpe men for å få noe ut av puppen så må jeg bruke slik nesespray som forsterker utdrivningsrefleksen. Ellers så pumper og pumper jeg og det kommer bare noen få ml.
LaPaysanne Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Jeg bruker en dobbel elektrisk pumpe, Medela Advanced. Men jeg fullpumper, så trenger en som er effektiv og tar begge brystene samtidig. Tidligere leide jeg en dobbel pumpe, betalte da 125 kr i uka.
jua 10.12.05 Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Har avent sine pumper en manuell og en elektrisk. Den elektriske kjøpte jeg akkurat da jeg har fått brystbetennelse og må prøve ¨å tømme brystet helt etter amming. Går mye raskere med den elektriske.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Jeg bruker medala syphonie elektrisk dobbelpumpe, går mye fortere enn med avent håndpumpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå