Gå til innhold

Når er en vogn for gammel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvis ramma er uskadd og de har vedlikeholdt den med smøring er den god som gull. det er helt normalt å ville se på den og prøvetrille litt før dere bestemmer dere. dessuten er ingen så dumme at de selger en defekt vogn til slekninger : )

jeg hadde kjøpt den og heller hatt penger til en lettere trille om 1-2 år.

Vi hadde en bagvogn fra simo, pent brukt til to barn. Den er en 96 modell, men ser tilnærmet ubrukt ut. Bortsett fra de hvite store hjula på 96 modellen, som på dagens modeller er byttet til lufthjul - er jo disse simo vognene identiske.

En vogn som blir vedlikeholdt, varer evig omtrent.

Så lenge den ikke er sprukket i hjula, rustet på understellet eller fukt/sopp skadet på tekstilene eller rett og slett rammeskjev, er den som regel helt ok.

Annonse

Hei! De første 8 månedene brukte vi ei 35 år gammel bagvogn (Swithun), jeg synes den var helt toppers! Vi hadde ett uhell med den, -en skrue knakk i to slik at vogna ble skjev, men det var en enkel sak å ordne. Nå har vi fått låne min søsters Emmaljunga fra 2002 og den er helt ok bortsett fra at den trekker mot venstre, den har vært slik fra den var ny. Pia mi er 1 år nå og vi har ikke tenkt å kjøpe noen ny vogn med mindre vi får en ny liten en =-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...