nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 at det går an å være så sinnsykt kvalm gjennom hele døgnet.... usj... synes bare kvalmen blir verre og verre jeg... er 7+1 i dag og våkner tilogmed på natta med brekninger... noen flere??
renathe88 Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 hei,hei:) du er nok ikke alene om det nei..uff..er kjempe slitsomt!
så gla' Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Huff, stakkars deg! Forhåpentligvis vil den avta i løpet av de nærmeste ukene. Jeg bekymrer meg over lite symptomer jeg, men bør vel bare prise meg lykkelig for at jeg føler meg frisk og fin. Lykke til videre, og håper kvalmen vil avta litt snart :-)
Supertea Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Jepp, har det på akkurat samme måte. Er 8+5 i dag. Begynte å kaste opp på mandag, og blir bare verre og verre. Brekker meg bare ved tanken på mat, tåler ingen lukter, klarer nesten ikke å drikke... Liker ingenting av det jeg pleier å like heller, det er skikkelig frustrerende! Alt jeg tror jeg har lyst på viser seg å smake grusomt og kvalmende. Hittil har jeg funnet ut at jeg kan spise klementiner og tørt knekkebrød, hurra! Og så kan jeg drikke tropisk nektar og ingefærte. I natt våknet jeg dessuten og kastet opp annenhver time. Håper virkelig at dette gir seg fort, har vært ganske fin til nå utenom litt kvalme/tretthet. Denne killer komboen med oppkast, dehydrering og utmattelse tar virkelig knekken på meg Uff. Vi får krysse fingrene for at alt er bedre i morgen!
myrias Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Har ikke hatt brekninger på natten heldigvis ennå, men er sinnsykt kvalm hele dagen. Må spise mat jevnlig, men klarer ikke å oppholde meg på kjøkkenet fordi det er så mange lukter der. Det verrste er å lukke opp kjøleskapsdøra. Det verrste er egentlig at jeg ikke klarer å drikke vann, noe jeg drikker masse av til vanlig. Har hatt det samme i de to foregående svangerskapene at vann smaker helt pyton. Kjekt når man er tørrst...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 Jeg ble lagt inn på sykehus pga kvalme.Før det hadde jeg fått allt av kvalmetabletter og stikk piller!! Kasta opp hver dag i fra uke 7-13, grein heeele tiden, hadde det helt jævlig (stakkar sambo!!)!!!! Kunne heller ha dødd.. tenkte jeg da.. jeg kunne ikke spise eller drikke, null mat lyst, og i det det var komt ned, var det på vei opp igjen. Bodde i bøtta(stakkar sambo igjen..)!! Tok av 8 kilo på 4 uker, og var heeelt ferdig!!! Følte meg langt fra menneske!! MEN nå er ALLT glemt!! hehe.. ble litt bedre i formen for 2 uker siden, er nå i uke 15, og kunne gjort allt om igjen! Så om dere en dag har en veldig tung dag, så husk, det er fort glemt, og det er sååå verdt det!! Klemmer!!!
fiskelisken Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 jeg er bare 4+5 jeg da og alledere inatt begynte det skikkelig hos meg. Jeg skulle egentlig ha jobba idag men ringte til hun andre 7 idag og sa jeg ikke orka å komme på jobb. Da ble hun glad kan jeg tenke meg :)jobbe på fridagen sin. Er det noen andre som begynte så tidlig også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå