Gå til innhold

Vesla gulpa blod!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt med sår på brystvortene, men disse blør ikke lenger. I går kveld gulpa vesla blod... Ble helt ifra meg, kan blødningen komme inne i fra brystet eller kan det være at vesla blør i magen...? Sjekket sårene på brystvortene, og de blør ikke, så det er ikke fra disse.

Hun har ikke gulpet blod siden. Føler jeg har hatt litt tette melkeganger på ene siden, kan man få blødning av dette?

Håper noen kan svare meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

99,9% av gangene er det fra mor, det er sikkert bare et blodkar eller noe som sprakk hos deg. Ikke farlig! Pass på at du får has på de tette gangene dine, det kom nok derifra!

Skrevet

Takk for svar Expat!!!!! Var redd det var noe galt med dattera mi...

Jeg masserer den siden jeg føler er litt sår. Har også brukt varmeflaske, føler jeg kjenner melkegangene mindre nå og at det har blitt litt bedre. Har du andre råd til hvordan jeg kan få løst dem opp?

Et annet spørsmål. Dattera mi er seks uker på fredag. Før har hun brukt 20 min pr pupp. I går brukte hun plutselig 10 min pr pupp. Drikker hun fortere eller er det jeg som har mindre melk plutselig...?

Skrevet

Hun er nok bare blitt effektiv. Helt normalt. Ta og snu ungen så haken er mot der du er sår. Ha gjerne på noe kaldt omslag rett etter ammingen. Du kan ta Lecitin (1*1200mg per dag, 3* hvis det er kuler, apotek/helsekost) for å holde gangene åpne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...