bkatrine med bitteliten spire Skrevet 21. august 2007 #1 Del Skrevet 21. august 2007 Ja, så var den 5 turen til DK unnagjort. Opp og ned i går, har mine tvil og tror ikke det har gått denne gangen heller. Etter en utrolig merkelig syklus....hmmm...1 dags menstrasjon, ett egg på 17mm dag 7 på UL, EL test positiv på dag 8 og da nedover i går for inseminering dag 10! Jeg tror jeg var der en dag for sent, men Dr L mente det var helt passe å komme på mandag...så jeg troppet opp der sent i går kveld, de hadde ventet med å gå hjem til jeg kom! De gjør jo alt for deg da...for at det skal passe med tider etc...helt utrolig, så selv om det tar kort tid, så føler en at de tar vare på deg på en måte... Ja ja, nye 14 dager med venting da...men må si jeg føler jeg har blitt bedre til å vente nå enn hva jeg var første gang. Gjort et par grep denne mnd også. Klart å kutte røyken, vært hos akupunktør og hun fortalte jeg skulle holde meg HELT unna hvetemel siden det virker som lim og "glatter ut" slimhinner slik at et evt egg har vanskeligere for å feste seg....ja ikke vet jeg, men det skader ivertfall ikke å prøve!! Har også bestemt meg for at om det ikke går denne gangen så skal jeg ta en pause frem til desember, det tærer på lommeboka og med korte sykluser har det nesten blitt to turer ned hver mnd...og man blir mentalt sliten av dette og føler at jeg trenger en liten pause... Lykke til alle dere andre som går og venter på å teste!! Sender over tålmodighetstøve '*****************'---***************'' til dere alle sammen!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10150167-tur-5-unnagjort/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuzzy70 Skrevet 21. august 2007 #2 Del Skrevet 21. august 2007 Hei! Så KJEMPEflink du har vært vedr. røyk. Jeg er nede i 3-5 pr dag...min store last...slutter helt hvis jeg får pos. test. Og hvis ikke,- skal jeg dampe ordentlig noen dager,- kose meg med vin og snacks,- og ta en mnd. pause fra prøvinga(i allle fall). Har selv korte sykluser (24-25 dager)...og synes dette har vært et fryktelig pes....sukk...5 dager igjen til IKM....(tuben med tålmodighet er snart helt skvisa...) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10150167-tur-5-unnagjort/#findComment-10151900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje69 Skrevet 21. august 2007 #3 Del Skrevet 21. august 2007 Heisan! Jeg var nede på Stork på søndag, opp og ned på samme dag. Synes de 3 første dagene går greit, men deretter føles ventetiden som en prøvelse... Eggløsningen kan jo skje opptil 36 timer etter positiv test, så du kan godt være innenfor intervallet. Synes det med timing er vanskelig. Har foreløpig bare brukt tester, aldri tatt ultralyd. Om det ikke går denne gangen (min fjerde) heller skal jeg kanskje se på det :-) Ok, vi får smøre oss med tålmodighet vi ikke har ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10150167-tur-5-unnagjort/#findComment-10154484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå