Gå til innhold

Hjelp, ka kan det være?? Kraftig leamus i magen!


prøver på nr2:)

Anbefalte innlegg

E i mi 9 uke nu og har av og tel kjent leamus i magen. Det ble ekstra mye utover ettermiddagen i går og det var så illle at æ fikk først ikkje sove. Det er så kraftig at æ kan kjenne det me handa og faktisk se sammentrekningen på magen. Det ligg nederst på magen og litt mot venstre. Våkne nå tidli på morran av det samme. Bruke å ha lett leamus før menstruasjon så e skikkeli redd for ka det her betyr. Har søkt for å finne ut av det men har aldri hørt om det før. Nån som veit ka det kan være??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.. Jeg har ei venninne som er gravid rundt uke 12 og hun beskrev akkurat samme som deg. En leamur i magen, spesielt når hun sov på siden i senga. If henne var det babyen som rørte på seg :-)

 

Så jeg tror du bare kan kose deg med leamus - det kan jo tyde på at det er liv i magen ;-)

 

Gratulerer så mye med spiren :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leamusen kan være muskelene som vokser og får kramper..

 

Tror ikke du skal satse på at du kjenner babyen så tidlig, husk, at dette du beskriver er kraftig leamus, og et foster på 2 CM klarer ikke og lage slike spark...

 

Beklager - men tror du må vente litt til =)

 

Klem fra 2. trimester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også mye leamus i magen jeg også... er liksom ikke inni magen,men i kjøttet.. det er ikke så kraftig som du sier. merkelige greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei æ e klar over at det ikkje e nakka foster som lage det selv om æ skulle være lenger gravid enn æ trur æ e. For det e kramper i magen. Men æ måtte tel slutt ringe tel sykehuset og spørre om å få snakke me ei jordmor og det fikk æ. Ho sa at det var normalt men ho snakka som om det va lette murringer æ kjente. Æ forklarte at det va veldi kraftig og at det faktisk vistes over magen men ho va veldi innstilt på å være beroligende så æ trur nesten ikkje ho hørte etter ka æ sa. Håpe egentli ikkje æ får ho den dagen æ skal føde, æ foretrekke å føle at æ blir tatt på alvor. Men æ skal prøve å roe mæ med det... :) Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) jeg har det akkurat likt! Noe beveger seg inni her, lurte litt på om det kunne være babyen - men jeg tror faktisk det er altfor tidlig (jeg er 10+3) Så - det er nok leamus vi kjenner, merkelige greier...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...