Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Jeg synes underlivet til jenta mi stadig endres. For noen mnd siden så var de ytre kjønnsleppene normale og dekket de indre. Nå stikker klitoris litt utenfor og skjedeinngangen er blitt større og litt sår. Ser på en måte litt hva som er innenfor. Trodde først det lå noen avføring der så jeg tok kluten og prøvde å vaske det vekk, kluten ble da litt rødlig og jenta mi syntes det var ubehagelig. Er det normalt at det endres i skjedeinngangen i denne alderen? Vi var hos legen for noen mnd siden da hun hadde et lite sår, legen sa da at det var pga mye bevegelse at det var oppstått en sprekk ved den ene indre kjønnsleppen. Fikk beskjed om å smøre med salve, det hjalp. Hun har hatt uvanlig og hyppig avføring i over en mnd, så det har oppstått bleieutslett som nå er borte. Men det er stadig avføring inni kjønnsleppene som må vaskes bort. Hun har begynt i barnehagen, og jeg har da sjekket underlivet når hun har kommet hjem. Jeg har funnet avføring der flere ganger. Synes det er litt kjipt å må si ifra at de må vaske henne bedre og forklare at de skal være mer nøye med vaskingen. Noen som har vært borti lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå