Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Æsj, de siste dagen har vært tunge synes jeg! Det går virkelig opp og ned i denne hormon hverdagen! Tror jeg har sutret i to timer til mor og en venninne i kveld! Føler meg så misforstått....Like greit at samboer er bortreist når jeg har de verste dagene synes jeg! Han er jo ikke akkurat skjermet for alle ups and downsene mine, men greit å spre det dårlige humøret litt utover på andre noen ganger ;)

Klem fra Hormonella...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10148471-sutre-sutre-sutre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen

De så ikke noe unormalt på ultralyd,det kan være en cyste som har sprukket. Jeg er fortsatt litt stram i magen og har litt murringer,mest på høyre side.

Ellers har jeg vært sammen med tantebarna i helga og er nå hjemme i sofaen igjen.

Vurderer en sydentur i morgen eller fredag om jeg får reisefølge. En vennine ringer i kveld og gir beskjed om hun kan eller ikke. Jeg er stressa,sur og lei av å være hjemme i hele sommer. Jeg synes også det er greit at samboer er bortreist, selv om jeg kunne tenkt meg en ferie oss to sammen, men slik ble det ikke denne sommeren.

Så godt å høre at alt så bra ut! Man blir litt stresset når ikke alt er som det skal være.... Da er det bare å fortsette da....

Man må unne seg litt kos oppi dette her, så en venninnetur må jo være midt i blinken :) Håper du får det til! Jeg og samboern har også kjørt litt ulike løp når det kommer til slikt ferie opplegg... Jeg vil gjerne ut og se den store verden, og har ikke noe imot å ligge å slikke sol en uke, mens min bedre halvdel liker noe mer action og vil gjerne heller bruker ferien på jakt og bikkja :) Jeg mener... Er gjerne med på jakt både 2-3 og fire helger, men må ha litt sol og varme ogsa! Synes det er litt hyggelig å kunne reise på tur med noen venninner i ny og ne... Men flott å lure han med seg innimellom da:)

Kos dere masse på tur om de blir noe av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...