Gå til innhold

Kjenner så lite spark er i uke 29

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i uke 27. snuppa i magen gjør som hun vil sparker akkurat når det passer seg. og jordmord sa til meg at jeg ikke skulle bekymrre meg viste jegkjente lite spark forde at det kan være at hun sparker om natta og da kjenner man det ikke eller at hun sparker innover.

merker at jeg plutselig må do eller blir kvalm. og da har hun vist sparket litt her og der. heheh

Jeg kjenner gjerne litt på formiddag og så kommer det gjerne igjen sent på kvelden når jeg skal legge meg.

Har også lagt merke til at han sparker litt midt på natten.

Har også morkaken på framveggen.

Men det er selvsagt viktig å være oppmerksom på om begevelsene avtar - da bør man kontakte fødeavdelingen.

Håper alt står bra til med den lille og at du går gode svar hos jordmor.

Når skal jeg få panikk..? Kjent lite spark de to siste dagene, men samboer hadde ligget å kjent på magen min når jeg sov å da var det visst fullt liv!:) Blir alikevell litt bekymret for han sparker slettes ikke så mye som for 2 uker siden!

Annonse

Det skader ikke med en telefon til fødeavdelingen hvor du har fått plass.

Men først kan du drikke et kaldt glass juice eller saft, legge deg med hendene lett på magen og kjenne om det blir liv.

Det høres jo veldig bra ut at det var fullt liv i natt. Min ser også ut til å ha motsatt døgnrytme av meg - mest liv kveld og natt.

Jeg var på sykehuset igår da jeg var litt engstlig ettersom jeg syntes bevegelsene var mindre enn før. Da sa de at i denne perioden vi er i vil babyen få et mer tydelig sovemønster og vil da i lenger periode sove, og da er det veldig stille. Men igjen så kan man prøve drikke noe søtt og kaldt, eller ta en is for å vekke han/hun litt!

Vet ikke hva dere mener med spark, men jordmor sa til meg at fra nå så var det vanlig å ikke kjenne så mye av de skikkelige sparkene som før, men at de åler seg mer rundt da det er litt trangere. Jeg merker endring i bevegelsesmønstret og det oppleves på en måte roligere fordi det ikke er spark i den forstand. Her er det også litt liv om natten ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...