Gå til innhold

Ultralyd...-en herlig opplevelse!!!


Glajenta26-*22jan-08*

Anbefalte innlegg

Gutten min & jeg var & så vårt lille nurk idag! Sparket no voldsomt, armene gikk i hundre & hånden var opptil ansiktet hele tiden!

Lå med føttene i kryss da den slappet av litt...lik sin pappa...hehe...=)

 

Men kjønnet ville den lille ikke vise oss...

Vi hadde veldig lyst å vite det, men...Veldig godt å se at alt var i orden!

 

Terminen ble flyttet 10 dager. Fra 12 til 22 januar.

 

Noen andre som har opplevd det???

 

Uansett...har rammet inn lille gullet vårt nå. & et på kjøleskapet!!!

Der den ligger med tommelen til munn & bena i kors!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå, så koselig!! Det er en fantastisk opplevelse!! Gleder oss masse til vi skal på ordinær ul neste uke!! Fikk se vår lille i uke 14, men baby sov så d var lite bevegelse:)

 

Tenkte jeg skulle drikke iskald cola like før denne gang:) Vil se den lille i aksjon!!!

 

Masse lykke til videre!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk flytta termin fra 30. jan til 5 feb...ikke så lenge så det kan jo være at den bare ligge noen dager etter i vekst! det stemmer ikke med min site mens eller når jeg hadde sjans til å bli gravid, mannen var i utlandet, og jeg besøkte han i 6 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

 

Jeg har opplevd å få flyttet termin 4 uker!!!! Enda jeg var sikker på mens... Jenta kom en uke før ul-termin og da var hun stoooor, så hun kunne likegjerne vært over tiden slik jeg trodde. Men frisk og rask var hun uansett - og det var jo det viktigste.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt var ok!

Ble selv flytta 10 dager på UL, stemmer ikke i det hele tatt med menstrasjon. Har hatt 26 dager sykluser før jeg begynte på p piller for mange år siden, og fikk 25 dagers sykluser etterpå! Men etter UL termin og regne så skulle jeg har hatt 35 dagers syklus som aldri har skjedd. Tok meg ikke så lang tid å få tilbake mens etter p pille slitt en gang!! Men men alt var hvertfall bra med den lille...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...