Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Har startet i en ny jobb som jeg ikke kan fordra. Gruer meg til å dra til jobben, er nesten på gråten når jeg vet at det ikke er noen rundt meg der...strigråt så snart jeg satte meg i bilen etter endt arbeidsdag. Har ikke jobbet der så lenge, men vet jeg ikke kommer til å trives der. Det er en fast stilling. Hjelp meg..hva skal jeg gjøre..gidder ikke være deprimert heletiden, jeg pleier da å være såå blid og fornøyd hele tiden ellers. Har en jobb i tillegg også, som jeg suupergleder meg til å dra til de dagene jeg skal det.... sukk...
KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Hei! Første spørsmål du må stille deg selv er hva du selv tror er grunnen til at du ikke liker deg i den jobben du er i.. Det er mange som kommer til at arbeidsmiljøet ikke er bra osv, og dette er noe du kan gjøre med selv..Jeg syns vertfall at du bør ta opp situasjonen din med sjefen din, for om du er i et sånt arbeidsforhold kan det føre til depresjoner, og ikke minst sykemelding. Det vil derfor være bedre for sjefen din å vite hva han/hun skal gjøre om en får et lite hint på forhånd om hvordan du egentlig har det. Om det så viser seg at sjefen din ikke er villig til å gjøre noe for deg, ville jeg rådet deg til å slutte i den jobben. Fast stilling er bestandig supert å ha, det er jo en ekstra sikkerhet i hverdagen, men man kan ikke gå rund å grue seg til en skal i jobb heller.. Håper det ordner seg for deg!! Stor klem
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 takk for svar...! jeg har nok bestemt meg, jeg slutter! ikke noe vits i å ta opp noe med denne sjefen her - h¤n gidder ikke høre på noen av sine arbedstakere uansett!! men litt ekkelt å slutte når man nettopp har startet! MEN..dette gidder jeg ikke mere!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 kan jeg spørre om hvilke jobb du har? du trenger ikke å svare helt konkret. Kanskje du kan si i hvilke sjanger du jobber, helsevesenet?, butikk?, fabrikk? Er litt i en situasjon selv der jeg lurer på å bytte jobb.. er så lei
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 jeg jobber i helsevesenet. en jobb med maassse ansvar og lite fagfolk rundt meg!!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 hvordan går det med deg anonym? Jeg svarte deg over her og lurer på hvordan du har gått frem? snakket med arb.giver? det gjelder å stå på gravene vet du!..
KnockedUp har født ei lita pie Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Hei igjen! Vist du føler at det er det rette, og sjefen din ikke går ant å snakke med så beundrer jeg beslutningen din og det valge du har tatt!! Håper virkelig du får deg en annen jobb som du trives bedre i:) Klem
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #9 Skrevet 26. august 2007 nå har jeg tatt det endelige valget, jeg har sagt opp- og gleder meg til hver eneste dag jeg skal på jobb i den nye jobben min! :) Koseli at dere gadd å bry dere! Jeg er i suuperbra humør igjen nå!! klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå