jua 10.12.05 Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Jeg har fått brystbetennelse og vært hos legen idag og fått amoxillin. Fikk beskjed om å gi erstatning under kuren, men har ikke lyst til det. Han sa det var opp til hver enkel hva man ville gjøre, men at barnet kunne senere i livet bli alergisk mot pencilin. Fikk også Kenacort-t o,1%munnsalve til lille gutt for trøske hans som jeg også har fått på brystene. Noen med erfarig med denne munnsalven? Synes det er litt skummelt med sånt, men er nød til å gjøre noe før jeg ikke klarer å amme lengere. Har også vært og kjøpt meg elektrisk pumpe idag så jeg enkelt kan tømme brystene. Håper virkelig dette blir bedre snart.
Expat Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Eeee. Det var jo ikke standard behandling, da. Skriv ut denne her: http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/PA_LT.VisSeksjon?vp_SEKS_ID=910535 Du har fått feil antibiotika, og det er ok å amme med den riktige. Kenacort er heller ikke standard (se nederst i dokumentet).
jua 10.12.05 Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 Takk for svar. Legen mente at dette var grei behandling og at jeg fint kunne fortsette med den. Håper at det går greit, fortsetter å amme. Snakket med en på apoteket hun sa at det var bare å amme, eneste som kunne være var at barnet ville bli litt løs i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå