Gå til innhold

Februar tvillinger

Stolt mor til 4 skjønne gutter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy :) Er du fra Strømmen? Min kjære sambo er fra Strømmen. Hvordan forløper svangerskapet for deg? Vi var på ul i går, så to aktive krabater. Legen så to morkaker og var ganske sikker på at de er toeggede (ble litt lettet.. har hørt at det er så mye som kan skje med eneggede i magen.. blir skremt av alt man leser..). Jeg jobber 80 % nå (20% sykmeldt) også blir jeg 100% sykmeldt fra uke 20. Fikk du sjokk når du fikk vite at det var to inni der? Jeg har nok ikke forstått det ennå.. Samboeren min holdte på å svime av. Har jo to gutter allerede og hadde tenkt oss en til sånn at minsten skulle få en på sin alder siden storebror er 10 år. Nå får minstemann to han må bryne seg på.. he he.. :) Når skal du på neste ul da? Vi skal ikke før 28.september (det er ALT for lenge til... kjedelig å vente..).

hei, må vel holde meg litt her jeg!!! til nå har jeg vært i februarklubben, men i går fikk jeg den enorme sjokkbesjeden: jeg venter tvillinger!!!!!

i hele går var jeg akkurat som i rus, tanker og følelser raste rundt i hodet. det var så utrolig gøy, føler meg så heldig, men det er så slitsomt å venne seg til. idag er jeg helt gåen i hodet, svimmel og trøtt, har nesten ikke sovet i natt. idag har jeg fortalt det til resten av venninner og familie, og det er så hysterisk morsomt. jeg så det på ultralyd selv før hun sa det, og trodde det var en drøm. ingen tvillinger i familien, hadde aaaaaaldri drømt om at JEG skulle få det!! har termin 27. febr og er i begynnelsen av 14.uke. koselig å lese litt her om andre i samme situasjon. har tre gutter fra før!!!!

Annonse

Hei

Jeg er 38 år, gift og bor på Kongsberg. Jeg ba om en ekstra ultralyd for en uke siden da jeg syntes magen var myyye større enn forventet. Beskjeden om at vi har tvillinger i vente var utrolig gledelig og gjør meg også en smule engstelig: Blir de født svært for tidlig? Tåler kroppen dette? osv. Men: Jeg føler meg utrolig heldig og spesiell for tiden. Jeg har termin 21 februar og håper de holder seg der inne lenge og vokser seg store og sterke. Jeg har 5 barn fra før, 3 gutter og 2 jenter i alderen 4 - 15 år. Ønsker dere alt godt videre. Tvi - tvi - tvillinger.. Vi har mye spennende i vente!

:) det ble jo bare tull...hehe, prøver igjen!!

Alså, 34 år, bor i Mandal - samboer og har en gutt på snart 2 år. Termin 17.03.2008 og gravid med toeggede tvillinger. Vet ikke kjønnet enda, og nettopp fått vite at jeg skal ha tvillinger, så jeg føler meg som Kino07 - helt tom i hodet og føler meg som en zombi :) Men, tror snart sjokket gir seg og gleden over å være en av de som får oppleve å få tvillinger snart melder seg. Tenk så heldige vi er :)

Hei. Hører nok til her jeg også.

Jeg venter to tvillingjenter som muligens er eneggede. Har termin 2 feb.

Ble veldig overrasket da vi fikk vite det men nå er vi over det og bare gleder oss. Fikk vite det i uke 13 fordi jeg måtte på sykehuset med komplikasjoner. Er nå i uke 18 så vi har jo visst det en stund.

Er 32 og bor i Hedmark.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...