Dizzie_mortil3 Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Det rant 2 store dråper mørkt blod i morges, etter at jeg har hatt spotting i 6 dager. Tenkte at det var det, sikkert en begynnende SA igjen eller kanskje MA. Men blødningen ble ikke noe mer... Tilfeldigvis hadde jeg time hos gynekolog i ettermiddag, og der fikk jeg se forklaringen på UL! Jeg har vært gravid med tvillinger, og det ene fosteranlegget har gått til grunne, og må resorberes eller blø ut. Men det andre fosteranlegget var 8 mm og hadde bankende hjerte, alt i skjønneste orden! Jeg er 6+3 som antatt. Og det som var veldig morsomt å se, var at det gule legeme (dvs der egget slapp) satt på venstre side der jeg ikke har noen eggleder. Ergo har eggene (2 stykker!) blitt fanget opp av motsatt sides eggleder og ført ned til livmoren. Gjett om jeg er lettet, selv om jeg kan forvente å blø litt fremover, vet jeg hva det skyldes og trenger ikke å bli ødelagt av engstelse..)
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Trist å høre at du mistet det ene fosteret :-( Men håper du klarer å se gleden i at du faktisk har en liten spire igjen... Håper du får et fantastisk svangerskap fremover og slipper flere bekymringer! Klem fra Påtide 5+1 i dag
Måånestråle Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Dette var fantastiske nyheter, Dizzie, selv om det selvfølgelig er trist at den ene tvillingen har gått til grunne. Det må være godt å vite grunnen til blødningen, litt lettere å slappe av da. Heltemodig god oppførsel av egglederen din var det også Lykke lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå