Gå til innhold

Mange januarmødre som er sykemeldte?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, dessverre....hehe....men det er nok ikke så mange ukene til. Bekkeløsningen har gjort sitt inntog. Prøver å være forsiktig, men det er ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på aktiv. Sluttet å få sove om kveldene da jeg ble gravid. Må tidlig opp i jobben min, og gikk i flere uker hvor jeg bare fikk 4-5 timers søvn hver natt, og noen ganger mindre. Når en i tillegg er trøtt pga gaviditeten -helt svimmel mange ganger, har hodepine, og er mye kvalm, så ble det for mye. Må tenke på at en må ta litt vare på seg selv, for om noen måneder er det iallefall slutt på å sove til egne tider! ;o) Vil ikke være i kjelleren når den lille kommer til verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser bra ut foreløpig...men stress påvirker meg...får helt noia av kynnere når det blir mye stress... så eg må bare roe ned å ta ting som det kommer! Det er jo fint jo lengre man klarer å jobbe!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 100 % sykemeldt selv om jeg føler meg helt fin! :) Dette er mitt andre svangerskap, og pga. premature rier, og litt prematur fødsel (kort fortalt) sist gang, ble jeg sykemaldt i uke 19 denne gang. Grunnen sist gang var trolig streptokokk b (jeg hadde iallefall det), derfor skal jeg ta det med ro.. men det kan jo hende at alt går bra uansett! Håper det.. Men hele situasjonen er vanskelig å forstå og forklare, så det er tydelig at ikke alle forstår hvorfor jeg er sykemeldt.. litt mas på jobb.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sykemeldt nesten siden jeg fant ut at jeg var gravid. Prøvde å gå på jobb, men var kvalm og veldig sliten hele tiden, så har ikke jobbet etterpå. Nå skal det sies at jeg jobber på sjøen og høysesongen er sommeren med opptil 10.000 passasjerer per dag. Blir mange å tilfredsstille!

Den siste uka har jeg vært veldig keen på å komme meg på jobb igjen, men måtte jobbe på familiens camping forrige helg, og da kom de samme symptomene tilbake. Så, like greit å være hjemme og forberede meg, eller hva? Har aldri værtr sykemeldt tidligere, så har IKKE dårlig samvittighet for å være borte fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gått 100% sykemeldt siden uke 10 i svangerskapet. og kommer til å fortsatt gå sykemeldt. Har aldri vært sykemeldt før jeg heller, og kjenner virkelig at jeg trenger dette. Så jeg går også hjemme og koser meg med god samvittighet! får tid til å gjøre alt man ikke ellers får tid til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 50% sykmeldt. Sover dårlig og er konstant trøtt. Har en veldig aktiv jobb hvor jeg går, står og løfter, så jeg klarte ikke å ta meg inn igjenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 100%, men skulle gjerne hatt fri en dag i uken :-) men tenker som så at det er bare litt over 4mnd igjen til permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg jobber 100% men er sliten, har jobbet mye overtid, men jordmor og lege vil ikke at jeg skal jobbe mer overtid... skikkelig lei jobben nå, men får vel være glad jeg så lenge jeg kan være i jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sykemeldt siden uke 10 pga kvalme og trøtthet. Startet i aktiv sm nå, fantastisk å kunne være tilbake på jobb igjen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sjukmeldt, og glad for det! - Etter en rolig sommer er det fullt trøkk, med mye overtidsjobbing og stress, men det går helt fint foreløpig. Bare klart å dra på meg en liten forkjølelse. - Men gleder meg til litt mindre å gjøre etter 10. september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...