Gå til innhold

Hipp hurra! I dag kom jenta til Vibeke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vibeke fikk ei jente i dag kl.0843. Hun var 2970g og 46cm.

Gratulerer så mye til hele familien! Vi gleder oss veldig til å bli kjent med veslejenta! Håper på mye fint vær og mange trilleturer i løpet av høsten!

Mange gratulasjonsklemmer fra Amund og Nina(og resten av gjengen her hjemme)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye til Vibeke og familien!!!

Henger meg med på at jeg håper på masse fint vær og trilleturer utover høsten og vinteren. Bare lillegutt kan se å bestemme seg for å komme, hi-hi.

Vibeke: håper veldig at vi sees på barsel i løpet av disse dagene!!! Men det ser ut for at jeg gjerne må vente litt lenger enn som så :o)

Klemmer fra Elisabeth

Skrevet

Hei!

Gratulerer med den lille tulla!

Hilsen

Karen-A

:)

Skrevet

Hei Vibeke!!

Gratulerer med den lille prinsessen din!! Fint å høre at alt gikk ba og at dere har det fint!!

Mathias gleder seg til å hilse på lillejenta på et treff om ikke så alt for lenge. Tenker at Daniel er en stolt og spent storebror nå. Kos deg m den lille!!!

Stor klem :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta deres:)

Det var sååå hyggelig å høre at alt gikk fint i dag med deg og den lille snuppa di.

Nå gleder jeg meg til å se henne og lille Amund på treff etterhvert.

Hvil ut og kos dere masse!!

Klem Lene

Skrevet

Hei Vibeke!

Gratulerer så mye med jenta :-) Må være supert å være ferdig... (litt misunnelig!!)

Håper det ikke går for lenge før du kan få en Vollensalat igjen :-)

Klem fra Tone

Skrevet

Klemmer og gratulasjoner fra oss!

Gleder oss til å hilse på!

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta! Hyggelig å høre at alt står bra til med dere. Jeg gleder meg til å se deg igjen på BIM treff og hilse på veslejenta. Dagene går og det er bare en uke igjen nå til termin, så jeg håper at jeg også føder snart,o)

Vi høres!

Klem IL

Skrevet

hei jenter

tusen takk for alle de fine hilsningene. de varmer. vi er hjemme og prøver å komme igang med hverdagen. Lille Elea er ei frøken med stor stemme og sterk vilje. Daniel tar det hele veldig bra og synes det er stas.

Keisersnittet gikk veldig bra og jeg er glad det ble slik. Er en del vondt i etterkant, men det gror seg vel til. Vi prøver å komme oss i form, og så henger vi på treffene igjen. Kanskje vi tar en snar visitt neste uke.

Lykke til alle damer med mage. Vi gleder oss til å høre hvordan det går.

klem vibeke og elea

Skrevet

Hei.

Gratulerer så masse fra oss også. Blir moro å se dere etter hvert og få hilse på det lille gullet.

Klem fra Hanne og Mathilde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...