Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 skal til første kontroll...skikkeli uvell av å tenke på det...er redd...liker ikke tanken på GU...men hadde gu i juni så vet ikke om det er nødvendig eller,...
Mido Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Var den GU èn før du ble gravid eller? Kan du ikke spørre om det er nødvendig...det er jo ikke sikkert... Tror kanskje ikke det er så mye de gjør allikevel...men jeg vet ikke... Jeg hadde det i dag, men det er fordi min lege har UL apparat, så da er det jo bare gøy å se den lille.. Uansett...tenk så heldig du er som er gravid, og det går nok kjempebra uansett, men jeg hadde spurt om å få slippe var jeg deg... Lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 hadde siste GU uka før jeg ble gravid... :(U
mininurk Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Hei! Hvis du tok en celleprøve på forrige gu, trenger du nok ikke å ta den nå. Jeg var hos legen min i dag og spurte om det var nødvendig å ta den undersøkelsen. han sa det ikke var det...at de ofte ikke gjør det lenger. Det eneste de gjør er jo å undersøke livmortappen (den blir litt blålig når man er gravid), og for å ta en celleprøve. Et godt råd er å ta på deg en lang topp....da føler man seg ikke så synlig liksom....hvis du må ha undersøkelsen da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå