Gå til innhold

Noen fra Rogaland?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Eg e fra Stavanger, men bor nå i Asker. Har termin 22 april foreløpig. Ska te legen fredag, og får jo då et ennå merr foreløpig svar =) Koss e du i formen? Eg har det heilt topp. Faktisk så fin i form at eg måtte ta ny test i dag fordi eg blei usikker... Men alt e bare flott =)

Jeg er og helt grei i formen, ømme bryst og litt trøtt, men ellers bare håpefull. Vil så gjerne at det skal gå bra denne gang! Skal på ultralyd igjen om to uker, gleder meg til det, håper da og se et lite hjerte slå:-) Lykke til hos legen.

Jeg har mistet/vært gravid utenfor livmoren tre ganger så var til ultralyd i går, er nå 5 uker på vei, så er jo ikke noen hjerteaktivitet ennå, men egget har festet seg i livmoren...hurra..så nå er forutsetningen tilstede for at dette skal gå bra, men som en følge av historien min får jeg ekstra oppfølging og skal inn igjen om to uker for og se at det utvikler seg som det skal, derfor litt tilbakeholden ennå. Brent barn skyr ilden, vil derfor ikke involvere meg for mye ennå, men er vanskelig og la vere:-)

Var ikke mye og se på ultralyd, en liten svart prikk som ble målt til 5 mm, neste gang blir jo litt kjekkere forhåpentligvis. Da skal det jo være hjerteslag.

• 3 uker senere...

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...