Gå til innhold

Hjelpe meg!!! har lagt på meg...


Tausa♡Noah&Jessica

Anbefalte innlegg

5 kilo allerede og er berre 7 uker påvei....oh my good,kor skal ditta ende??

trudde ikkje det va mulig,har ikkje spist meir en normalt,egentlig...

 

kor masse har dokke lagt på dokk,visst dokke vil svare da selfølgelig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du ikke spist mere eller fetere mat vil jeg tro det meste du har lagt på deg er vann.

Jeg har spydd og knapt spist de siste 5-6 ukene men alikevell lagt på meg 2 kg.. Men dette er fordi jeg har fått en del vann i bena. Trykker jeg lett på leggen får jeg en stor grop der og det retter seg ikke ut før etter omtrent 30 min.. Rart, men det er sånn du ser det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er og 7 uker på vei og har lagt på meg 6 kilo... begynner å lure litt på kor stor eg kommer til å bli... spiser helt normalt eg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...men den forsvinner etter et lite min etter eg har trykkt på...

men satster på der er litt vann....

kan ikkje fatte at eg skal legge på meg så masse....la på meg kun 11 kilo med første mann,så det her er merkelig

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,blir litt redd her...hehe...uff,e ikkje gøy og legge på seg halvparten av det eg la på meg i forje svangerskap iløpe av 7 uker..!!! :S:S:S

 

akkurt kommet meg inn i 26 tomma i jeans igjen...uff,all trening og strev for ingen ting,fikk brukt den buksa en gang...

 

hehe,neida...det kommer noe som er tusen ganger bedre uta sv det her en en jeans da=))

 

synst berre det var litt masse lissom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var gravid la jeg på meg 6kg ila 7uker..26kg ble det til slutt...:(

Nå er jeg 7uker på vei, og har ikke lagt på meg ett gram. Så hvert sv.skap er forskjellig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 5uker på vei og har lagt på meg ca 3,5kg.

men jeg regner da med at det er pga graviditeten, pga har ikke spist noe mer enn vanlig.. og jeg ser jo at jeg har fått litt mer mage, men akkurat som den er litt rund på midten... men det er vel vanlig det? hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

normalt er det nok...får litt panikk da...ekje gøy og legge på seg så tidlig,for da ser eg berre små feit ut og ikkje gravid...hehe....har no fått en fin liten mage da.... spratt fort ut dinna gangen ...mitt andre svangerskap...så har vel litt og gjere me det

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... det jeg mener også... jeg ser jo ikke akkurat gravid ut... bare små feit som du sier... men så et bilde av venninna mi når ho var 8uker på vei og da så hun gravid ut. så satser på at det blir det samme for meg... dette er min første så har ikke så mye peiling på det akkurat... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg til magen kommer litt meir ja...føler meg berre komfortabel i joggebukser om dagen....jeansen er ubehagelig,så max ett pra timer om dagen går den og bruke,har heller ikkje lyst og invistere i mamma buskser heilt enda...vente litt til vertfall....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... enig der... jeg fikk en mamma bukse av ei venninne, og den er kjempe behagelig, men er redd folk skal tro at jeg er litt teit om jeg bruker det så tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruk for alldel buksene du...eg e snart nødt og finne fram kle fra forje svangerskap,sjå om der e noke som e brukandes,blir temmelig utslitt sann klær....

 

er ikkje noke godt og gå i bukse som er for trange....,er ikkje bra heller....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tror jeg at jeg skal gjøre det.. føler meg mer gravid med de på og det er en utrolig god følelse:-) kan nesten ikke vente til å bli mamma, selvom det er en god stund igjen ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå me buksene du...=)) ja,det er en deilig følelse og vere gravid,berre vent til du begynner og kjenne spark og liv,kan leike og prate me me ungen i magen....huska så godt at gutten min trykkte ut foten,(så du såg den på magen) så tok eg tak i den,så trakk han den til seg,og pressa den ut igjenn...hehe...er ikkje noke som er bedre en og vere gravid=))) e berre løøøøøvli....hehe=))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg heldig nå jeg da :) Jeg er 10+3 og har ikke lagt på meg noe enda, men har vokst i omfang for olabuksene mine er blitt for trange. Er jeg like heldig?? som det min mamma var da hun fikk meg legger jeg nesten ikke på meg i svangerskapet. Men mye kan jo skje enda da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9 uker, og har lagt på meg 0,2 kg.

Føler alikevel at både magen og puppene har vokst mye.... Har vært mye kvalm, og ikke klart å spise så mye til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp 27 kilo med forrige.. Helt ekstremt!! Det forsvant totalt 21kilo og har da slitt med resten,men nå er jeg visst gravid igjen så får se hva som skjer:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...