Gå til innhold

Null symptomer=gutt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i uke 11, har ingen symptomer, og har heller ikke hatt en anelse kvalme... Regner vel med at det er en liten gutt i magen da:) Noen som tror det samme? Har en gutt fra før og da var det heller ingen følelse av gravid bortsett fra en voksende mage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ingen symptomer i forrige svangerskap og fikk ei jente... Alt er snudd på hodet i dette, så blir spennende å se..

 

Tror ikke akkurat på den teorien der desverre:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke hatt noen symtomer på mine svangerskap, foruten å være trøtt da. og har fått to jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror absolutt at formen ikke har noen ting å si for hvilket kjønn barnet blir. Jeg spydde sånn ca de tre første mnd. med både jenta og gutten. det meste var likt...så jeg tenkte det samme...at det kom til å bli ei jente til..overraskelsen var stor da det kom en gutt! denne gangen er jeg nesten ikke kvalm i det hele tatt...alt er helt anderledes enn med de to første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mye kvalme og oppkast sist, det var gutt. Denne gang er jeg mer trøtt enn kvalm, men vet jo ikke hva det er. Man kan ha helt like svangerskap og få forskjellig kjønn og motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på jenta hadde jeg ingen plager men nå er jeg kvalm,trøtt omtrent hele tiden.jeg har blitt spådd gutt denne gangen.det er det samme for meg,blir like glad fordet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var det omvendt. Mange symptoner og veldig kvalm første gangen. Da ble det gutt. Andre gangen hadde jeg nesten ingen symptoner, og det ble jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med nr2, fikk ei jente forrige gang, og var dårlig omtrent hele tida dei første 3 mnd,denne gangen(bank i bordet)så er jeg ikke dårlig i det hele tatt,er litt plaga med sure oppstøt men det er det einaste..

Så jeg tror jeg får gut denne gangen men tar ikke noen glede på forskudd,venter til h*n er ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt samme symptomer 3 ganger, (trøtt,treg mage, og ømme pupper) har fått en sønn og mistet den forige i uke16. Sitter her og er sykemeldt 30% på morran, og har ingen fornemmelse om hva det er. De to forige hadde jeg en sterk fornemmelse av at det var en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ei jente fra før og hadde ingen symptomer,10 uker på vei nå å sååå kvalm og elendig,alle sier at "d er vel gutten som kommer nå da" Blir spennende og se.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...