Gå til innhold

endelig inn her :)


fiskelisken

Anbefalte innlegg

..for bare 30 min siden testet jeg positivt..så da regner jeg med at jeg er velkommen inn hit ?:)Når tok dere kontakt med legen. Tok dere en test der også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER og velkommen:) Vi har vel termin ikke så langt fra hverandre vi da:) jeg er i uke 5+6...(tror jeg) har termin 25 April.jeg var hos legen på fredag men den timen bestillte jeg før jeg visste at jeg var gravid da. Og ja legene tar en ekstra test:)

 

lykke til videre:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så masse og velkommen hit!!!! :)

jeg dro til legen 2 dager etter posetiv test og tok en der også, da fikk jeg samtidig time til første kontroll..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bra "min lille alv"..da har jeg noen å prate med på veien :)da ringer jeg i morgen jeg da :) jeg kommer ikke til å tro det før legen sier det til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn hit:)

Jeg er nettopp flyttet inn hit selv....:) teste positivt i ettermiddag...etter å ha vært prøver siden i mars 06.... :) lenge har du vært prøver?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det:) det er gøy å få en ekstra bekreftelse.

flott,da kan vi "ruge" sammen disse laaange mnd fremover:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært såpass heldig at jeg klart det på første forsøk. Jeg har ikke godt på noe prevansjon i 2 år. Da tok vi det bare som det kom. Jeg sluttet på p-sprøyta da så jeg fikk jo ikke mensen på en stund da..men når vi virkelig prøvde så tok det bare EN mnd!!..vi har vært utrolig heldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer nok til å slå følge over i alle trimestrene...:)

 

hvor i landet bor dere? og hvor gammle er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer! da er vi ca. ganske likt på vei - jeg har termin 26. april

ringte til legekontoret og de sa at det ikke var noe poeng i å teste der - at testen var basically lik de man tester med hjemme.

etter 4 positive tester, mensmurring og ømme pupper føler jeg meg sikker! fikk bestilt legetime til 11. september - da er jeg 7,5 uker på vei...

 

lykke til.

babyklar_fåriapril08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i Nord Norge, og jeg er 25, og han er 35...:) er vår første sammen, han har to gutter fra før..:) blir spennde å se om kanskje jenta han ønsker seg kommer nå...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner litt murring jeg også.var sikker på at jeg fikk mensen ennå jeg hadde fått 5 svaake tester for bare noen dager siden :)...ømme pupper har jeg også. deilig å kjenne litt symptomer da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh..ja det hadde jo vært noe da:). tror samboeren min har litt lyst på en liten gutt han kan kle opp i samme dress som seg selv og sånn. hadde jo vært utrolig nydelig da:)for meg er det helt det samme bare den er frisk som en fisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...