Gå til innhold

Jeg har vært på ultralyd og der var det flertall!!!!


whoopsie daisy

Anbefalte innlegg

Har vært på to ul tidligere hvorpå legen har konstantert at "her er det ihvertfall bare en". Så vi ble lettere lamslått da vi var på ordinær ul i dag og fikk se ikke bare en men to!! Og høyst sannsynlig blir det to jenter på oss (O:

 

Både jeg og mannen er i gledesrus og sjokktilstand nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

wow....for et sjokk:)hehe....men så koselig:)

masse rare tanker som går gjennom hodet på dere nå vil jeg tro:)

gratulerer så mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Gratulerer! Tenk så fint å vokse opp og alltid ha en "makker" å støtte seg til:) Og lekekamerat. Fine greier. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg!!!!

 

Jeg har tvillingjenter på 8,5 år. Annbefaler deg å kjøpe boka "dobbelt opp". Det er mye som er anderledes når du venter fler enn en baby.

Har en på 6,5 i tillegg til tvillingene, pluss at jeg har en i magen nå. Så jeg vet hva jeg snakker om.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer... jeg var så sikker på at det skulle være to i min mage etter at søstera mi har innbilt meg det gjennom mange år - men her var det heldigvis bare en :)

 

To hadde nok gått fint det også, men det er vel en grunn til at det er mest vanlig med en om gangen. Synes jo det høres litt artig ut å få tvillinger så kanskje neste gang??? :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen...! Meldingen har sunket inn i løpet av uken, og jeg koser meg med aktiviteten i magen fra det to jentene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigriser;) så koselig gratuleres så masse;) det er min samboers store drøm å få tvilling jenter, så han ble litt skuffa når vi var på ul og fikk se at det bare var 1 der inne;) he, he;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...